در حال بارگذاری ...
شهرام ناظری پس از دیدن یک نمایش عنوان کرد:

تحت تأثیر نمایش «آمادئوس» قرار گرفتم

شهرام ناظری پس از تماشای نمایش «آمادئوس» گفت: این نمایش برای همه مردم می‌تواند جالب باشد،‌ من که بسیار تحت تأثیر آن قرار گرفتم و به نظرم واقعاً خوب بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از خبرنگار تئاتر فارس، نمایش «آمادئوس» به کارگردانی جواد مولانیا شب گذشته دوشنبه ۲۰ فروردین در تالار حافظ میزبان شهرام ناظری بود.
شهرام ناظری خواننده، موسیقی‌دان و آهنگساز اصیل ایرانی پس از تماشای این نمایش عنوان کرد: نمایش آمادئوس را خیلی دوست داشتم، تحت تأثیر کارش قرار گرفتم و به نظرم می‌بایست در این زمینه‌ها بیشتر نمایش‌ها و تولید محتواهایی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه به تئاتر علاقه‌مند است و هر زمان که فرصت داشته باشد برای تماشای کاری می‌آید، گفت: کارهای بهرام بیضایی و حمید سمندریان را فراموش نمی‌کنم این کارها بسیار مرا تحت تأثیر قرار داده و امیدوارم مردم هم از کارهای پرمحتوا حمایت کنند.
ناظری با بیان اینکه بسیاری از نمایش‌هایی که به این سبک و درباره شخصیت‌های بزرگ ساخته می‌شود دیده نمی‌شوند، توضیح داد: خیلی وقت‌ها حمایتی از این کارها صورت نمی‌گیرد، بسیاری کارهایی که دیده می‌شوند تنها محتواهای تکراری و کلیشه‌ای هستند، درحالی‌که ما نیاز به آثار باکیفیت بیشتری داریم.
وی در ادامه افزود:‌ این نمایش برای همه مردم می‌تواند جالب باشد، نه‌تنها روحیه‌شان را تغییر دهد بلکه چون درباره موتزارت است که یکی از موسیقی دان‌های نابغه دنیا بوده بلکه اطلاعات زیادی هم درباره موسیقی به افراد می‌دهد، من که بسیار تحت تأثیر آن قرار گرفتم و به نظرم واقعاً خوب بود، امیدوارم مردم هم از این کار استقبال کنند.

این استاد موسیقی درباره گنج‌هایی که نباید از آنها در عرصه موسیقی غافل شویم،‌ گفت: ما نباید اساتید بزرگمان را رها کنیم، یادشان را باید همیشه گرامی بداریم، هم در تئاتر و هم در موسیقی خیلی برایمان مهم هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه اندازه نیازمند تولید محتوا در عرصه تئاتر برای شخصیت‌های بزرگ تاریخی دنیا داریم، گفت: شخصیت‌هایی چون موتزارت کسانی هستند که کمتر درباره‌شان کار شده است شاید موسیقی‌شان را شنیده‌ایم اما خودشان را به خوبی نمی‌شناسیم. در این عرصه‌ها افراد زیادی داریم که آن‌ها را کمتر شناختیم و همیشه هم مظلوم واقع شده‌اند کل عرصه موسیقی به نظر من در تاریخ مظلوم بوده‌اند و طبیعتا جای تولید محتوا در این عرصه‌ها خالی است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران