در حال بارگذاری ...

«تماشاخونه‌های طهرون» به چاپ دوم رسید

کتاب «تماشاخونه های طهرون» نوشته پیمان شیخی که پائیز سال نودوپنج، توسط نشر غنچه منتشر شد، به چاپ دوم رسید.

به گزارش ایران تئاتر، کتاب «تماشاخونه های طهرون» در نوبت نخست چاپ خود، در تیراژ پانصد جلد منتشر شد و حالا در تیراژ یکهزار جلد منتشر شده است.

این کتاب که توسط حسین کشتی کار طراحی جلد و صفحه آرایی شده، شامل ده تماشاخانه است که عبارتند از تئاتر فرهنگ، تئاتر تهران، جامعه ی باربد، تئاتر سعدی، تکیه ی دولت، تئاتر فردوسی، تماشاخانه ی سنگلج، تکیه ی نیاوران، اداره ی هنرهای دراماتیک و تئاتر شهر که به شیوه و قلم روزنامه نگاری به نگارش درآمده است.

برپایه ی این خبر، از آنجاکه پیمان شیخی در کنار تحقیقات کتابخانه‌ای اقدام به تحقیقات گسترده ی میدانی نیز کرده، نام «تماشاخونه های طهرونم را برای این کتاب درنظر گرفته که نمایانگر گویش مردم کوچه و بازار شهر تهران است.

این کتاب در شمارگان یکهزار نسخه و قیمت بیست هزار تومان منتشر شده و علاقمندان به تهیه ی این کتاب می توانند علاوه بر شهر کتابها و کتابفروشی‌های شناخته شده ی سطح شهر، از طریق سایت www.30book.ir  خریداری کنند.

گفتنی است، کتاب «تماشاخونه‌های طهرون» دومین تالیف پیمان شیخی است که پیش از این کتاب «خاطره بازی پیشکسوتان تئاتر» را از طریق نشر غنچه منتشر کرده است و کتاب پیشین نیز از طریق سایت سی بوک به فروش می‌رسد. 




نظرات کاربران