در حال بارگذاری ...

میزبانی تماشاخانه دیوارچهارم از نمایش «من و در لجباز»

نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری و منتخب بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر،  نمایش «من و در لجباز» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری منتخب بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و دارنده دیپلم افتخار بهترین بازیگری در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در بخش بین‌الملل، از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه جاری اجراهای خود را در تماشاخانه دیوارچهارم آغاز خواهد کرد.

در این اثر نمایشی محمود تیموری، پرویز حاجی زاده، بهروز مهرعلیان، پارسا پولادوند، پروانه نوای و مانی تیموری ایفای نقش میکنند.
در خلاصه نمایش «من و در لجباز» آمده است: او یک کودک چهل ساله است هنوز تمام کارهایش را پدر و مادرش انجام می دهند یک اتفاق باعث می‌شود او در موقعیت های کمدی بامزه و فانتزی قرار بگیرد تا اینکه در سر راهش با.....برخورد می کند.
علاقمندان جهت تماشای این نمایش می توانند به سایت www.tik8.com و یا به گیشه تماشاخانه دیوارچهارم به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 مراجعه نمایند.




نظرات کاربران