در حال بارگذاری ...
با چهار روایت متفاوت از مرگ اندیشه

«زیر صفر» در «دیوار چهارم» به صحنه می‌رود

«زیر صفر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سید، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، در تماشاخانه دیوارچهارم به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر «زیر صفر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سید، اثری است از تماشاخانه «دیوار چهارم»، که فضایی کمدی و گروتسک دارد و دارای ۴ روایت از مرگ اندیشه و هویت آدمی، از آلمان نازی تا لهستان کمونیستی و از ژاپن پیشرفته تا آمریکا می باشد.
رسول حسن‌پور، بهمن وخشور، سارا تقوی، مینو ملکی، جلال محبی، امیررضا جلالی، ندا گلرنگی، علی نوبخت، رضا شرفی، حمیدرضا اسدزاده و مجتبی کاظمی بازیگران نمایش «زیر صفر» هستند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از؛ تهیه‌کنندگان و مجریان طرح: حسین جزایری و عبدالرزاق بنی شیخ الاسلامی، موسیقی: آلین جوهرچی و شایان وزیری، مشاور هنری: سید مسعود موسوی، مشاوران کارگردان: سیدمسعود موسوی و رسول حسن پور، طراح صحنه و لباس: مریم اسکویی، طراح نور: یونس نوروزی، طراح گریم: ماریا دیزجی، مدیر صحنه: ایمان نظری، ساخت دکور: کارگاه ساخت دکور «دیوار چهارم» به سرپرستی عبدالرزاق بنی‌شیخ‌الاسلامی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه روابط عمومی «دیوار چهارم»، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، امور اجرایی و تولید محتوا: مجتبی کاظمی، تبلیغات مجازی: رکسانا سکایش، طراحی پوستر و بروشور: بهمن وخشور، ساخت تیزر: رضا ولی‌زاده و احسان محبی، مسئول نور و صدا: فرامرز احمدی و عکاس: زهره آذین.
نمایش «زیر صفر» از روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تماشای این نمایش می توانند به سایت www.tik8.com و یا به گیشه تماشاخانه دیوارچهارم به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 مراجعه نمایند.

 




نظرات کاربران