در حال بارگذاری ...
در پی ایست قلبی در بوشهر

مهرداد ابروان منتقد و مدرس تئاتر درگذشت

مهرداد ابروان عضو هیات علمی گروه آموزشی هنر و ادبیات نمایشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، صبح امروز در اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش ایران تئاتر مهرداد ابروان، مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه، منتقد تئاتر و عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که استاد گروه آموزشی هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر بود بامداد امروز، یکشنبه دوم اردیبهشت در اثر سکته قلبی درگذشت.
مهدی نصیری، رئیس کانون ملی منتقدان  ضمن تایید این خبر با اشاره به جزئیات آن گفت: «استاد مهرداد ابروان ساعت چهار بامداد در خوابگاه اساتید دانشگاه آزادِ بوشهر در پی سکته قلبی درگذشت.»

در پی این رویداد، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی پیام تسلیت منتشر کرد
در متن این پیام آمده است:
بازگشت همه به سوی اوست  
با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مهرداد ابروان ، منتقد و مدرس تئاتر را به هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر و خانواده محترم شان تسلیت عرض می کنیم.                                               

 

همچنین دکتر اسماعیل عبداللهی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با ابراز تاسف عمیق قلبی از این ضایعه دردناک، در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«ضایعه درگذشت استاد فرهیخته و خدمتگزار صدیق و ولایی نظام جمهوری اسلامی مرحوم مهرداد ابروان موجب تاثر و تالم اینجانب و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر شد. اینجانب به نمایندگی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر این مصیبت را از صمیم قلب خدمت خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال همجواری روح آن فقید سعید را با صالحین مسالت می‌کنم. بی‌تردید زحمات و خدمات ارزنده و خالصانه ایشان در طول سال‌ها تلاش و آموزش جوانان نخبه این مرز و بوم در این واحد دانشگاهی که نشان از تعهد و وجدان کاری این عزیز سفر کرده به کشور و دانشگاه بود، تا سالیان سال ماندگار خواهد ماند.»

ابروان متولد سال 1343 در شیراز بود و از جمله فعالیت‌هایش می‌توان به نگارش نقد تئاتر از سال 1370 و سال‌ها تدریس در دانشگاه اشاره کرد.




نظرات کاربران