در حال بارگذاری ...
محمودرضا رحیمی:

نمایش «مرد شده»؛ بسیار واقعی و داستانگو است

محمودرضا رحیمی بعد از تماشای نمایش «مرد شده» گفت: به همه اعضای گروه نمایش «مرده است» تبریک می گویم. این تئاتر بسیار واقعی و داستانگو است».

به گزارش ایران تئاتر محمودرضا رحیمی بعد از تماشای نمایش «مرد شده» به نویسندگی و کارگردانی آسوبهاری ضمن بیان مطالب فوق افزود:«همت بسیار خوب و بالایی را در این کار می بینیم و همه چیز دست به دست هم داده تا اثر خوبی نمایش داده شود و به لحاظ درامانتیک چهره واقعی کردهای غیور و قهرمان را که در سالهای اخیرمصیبت های زیادی به آنها وارد شده است را نشان دهد».
وی گفت: «در این نمایش شاهد یک اتفاق خیلی تلخ هستیم که در نمایش باید تلخی هایش گرفته شود و به سمت دراماتیک شدن پیش برود. همت بسیار بالایی دراین کار می بینیم که  سعی دارد تئاتری درحد تماشاگران ارائه دهد».
رحیمی ادامه داد: «بازی ها خیلی خوب و کاملا غیر تصنعی بود و حس نمی کردیم تکدی گری می کنند  تا حس تماشاچی را جلب کند. بازی ها و کلیت اثر به قصه وفادار بود. اثر چند رسانه ای است و ابعاد مختلف را بیان می کند و قدرتمندانه هم این کار را انجام می دهد. من شب بسیار خوبی را با دیدن روایتی قوی از حادثه تلخ و غمگین کوبانی گذراندم و به همه اعضای گروه نمایش «مرده است» تبریک می گویم. این تئاتر بسیار واقعی و داستانگو است».
مجتبی فلاحی، نسیم میرزاده، بهزاد خلج و دٌنا تارفی بازیگران این نمایش هستند.
دیاکو خاکی به عنوان مدیر تولید "مرد شده" را همراهی کرده وآسو بهاری(طراح صحنه)، امید رحمتی (دستیار کارگردان)، حسین کوکائیان (دستیار طراح صحنه) کامیار بهبهانی(طراح صدا )، پژوا وکیلی فر (طراح لباس )،محمد رضا پرچ (طراح نور ) ، ندا افخمی(منشی صحنه)، امید رحمتی (دستیار کارگردان) الهه حاجی زاده(مشاور رسانه ای)،مریم شریعتی(مدیریت تبلیغات)و گروه هنرى پژواک،( فضای مجازی) حمید ترکمن (عکاس و طراحی پوستر)، محسن خیر آبادی (ساخت تیزر و مدیا) سایر عوامل این نمایش هستند.
لازم به اشاره است نمایش "مرد شده" به کارگردانی "آسو بهاری" از ١٦ فروردین ماه ساعت 21 در سالن بزرگ مجموعه مولوی به روی صحنه  می رود. علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال به آدرس https://www.tiwall.org/store/mard-shode مراجعه نمایند یابه صورت حضوری به گیشه تالار مولوی به آدرس خیابان انقلاب خیابان ١٦آذر مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است
بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است

محمودرضا رحیمی، کارگردان نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با بیان اینکه هیچگاه از تئاتر و کارگردانی دور نبوده است، می‌گوید این نمایش تلفیقی از واقعیت و خیال است از آدم‌های محله‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی اجتماعی_خانوادگی و همچنین حمله موشک‌ها و جنگنده‌های دشمن هستند.

|

داور بخش صحنه‌ای جشنواره منطقه‌ای خاوران مطرح کرد

محمودرضا رحیمی: قضاوت فردی نباید جای قضاوت حرفه‌ای را بگیرد
داور بخش صحنه‌ای جشنواره منطقه‌ای خاوران مطرح کرد

محمودرضا رحیمی: قضاوت فردی نباید جای قضاوت حرفه‌ای را بگیرد

محمودرضا رحیمی، داور نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر منطقه‌ای گفت حق طبیعی تمامی گروه‌ها است که درباره انتخاب آثار سوال بپرسند اما نباید جای قضاوت فردی و حرفه‌ای عوض شود.

|

نظرات کاربران