در حال بارگذاری ...
ضمن ابراز همدردی با عارف عباسی

مدیر کل هنرهای نمایشی دوباره به تماشای آمادئوس نشست

شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، شب گذشته برای بار دوم در نمایش آمادئوس حضور یافت. وی با حضور در رورانس این نمایش با عارف عباسی ابراز همدردی کرد و از سوی اهالی تئاتر به این بازیگر تسلیت گفت.

به گزارش ایران تئاتر شب گذشته عارف عباسی بازیگر نمایش «آمادئوس» در حالی که به تازگی پدرش را از دست داده بود به روی صحنه رفت تا خللی در اجرای نمایش ایجاد نشود.
جواد مولانیا، کارگردان این نمایش در پایان این اجرا گفت: بازیگر من در حالی که بر روی صحنه درخشان بازی می کند پدرش در سردخانه است و این نشانگر تعهد کاری این بازیگر به مخاطب و گروه نمایشی است.
وی در ادامه افزود: بسیاری از بازیگران سلبیریتی این روزها به کارشان این گونه متعهد نیستند و عارف عباسی این شب ها برای گروه ها ستاره ی درخشان نمایش است.
نمایش آمادئوس به نویسندگی پیتر شفر و به کارگردانی جواد مولانیا تا ۱۰ اردیبهشت در تالار حافظ به روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت به سامانه ی ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com یا گیشه تالار مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران