در حال بارگذاری ...

عکاسان و خبرنگاران به تماشای «هدیه اسرارآمیز» می‌نشینند

نمایش «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه جاری در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه عکاسان و خبرنگاران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش عروسکی «هدیه اسرارآمیز» بر اساس نمایشنامه «دوازده ماه» اثر ساموئل مارشاک توسط آتسا شاملو به نگارش درآمده آزاده فرهنگیان شعرهای این نمایش را سروده است.

در خلاصه این نمایش شاد و موسیقایی آمده: «در شب تولد شاهزاده، جارچیان در شهر جار می‌زنند که هر فردی بتواند در شب یلدا گل پامچال بهاری برای شاهزاده بیاورد، یک سبد طلا جایزه می‌گیرد...»

در این نمایش مریم آشوری، علی باروتی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، هدیه حاج‌طاهری، هانی حسینی و مریم خاکسارتهرانی بعنوان صداپیشه و بازی‌دهندگان عروسک‌های این نمایش حضور دارند.

نمایش عروسکی «هدیه اسرارآمیز» که از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون است تا پایان بهار همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک‌ و مدارس و بعداز ظهرها در ساعت ۱۸:۳۰ برای عموم علاقه‌مندان در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «انگشتر اسرارآمیز»

میثم یوسفی: جای زنگ تئاتر در مدارس به صورت تخصصی و کاربردی خالی است
گفت‌وگو با کارگردان «انگشتر اسرارآمیز»

میثم یوسفی: جای زنگ تئاتر در مدارس به صورت تخصصی و کاربردی خالی است

میثم یوسفی، کارگردان نمایش «انگشتر اسرارآمیز» با بیان اینکه امیدوار است خانواده تئاتر به ویژه تئاتر کودک و نوجوان فراتر از داشته‌ها و تجربیات گذشته‌اش به دارایی و تجربیات جدیدتری دست پیدا کند، گفت جای زنگ تئاتر در مقاطع تحصیلی مختلف در مدارس به صورت تخصصی و کاربردی خالی ...

|

نظرات کاربران