در حال بارگذاری ...
در دهمین نشست تئاتر کاغذی فرهنگسرای ارسباران

«تلخی ته گلو» نمایش نامه خوانی و بررسی می شود

دهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور امیر امجد، اصغر نوری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسهٔ افرامانا عصر ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر، در دهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایش نامهٔ تلخی ته گلو نوشته و کارگردانی امیر امجد نقش خوانی می شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرارمی گیرد.
در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه 15 اریبهشت ماه 97 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، آناهیتا اقبال نژاد، ریحانه سلامت، مونا فرجاد و سام کبودوند نقش‌خوانی می‌کنند.
در خلاص داستان این نمایش نامه آمده است: در سه نقطه از شهر شاهد سه روایت مستقل اما مرتبط با هم هستیم از کسانی که هر یک در قربانی کردن یکی دست داشته اند ... .
بر اساس این گزارش، نمایش نامهٔ تلخی ته گلو نوشته امیر امجد  در سال 1394 در 64 صفحهٔ قطع جیبی با شمارگان 2000 نسخه توسط نشر نیلا به قیمت 6000 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفت.
لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست های تئاتر کاغذی، نمایش نامه های وقتی روح لیر از ژوکرمرخصی می گیرد نوشتهٔ روزبه حسینی، یافت آباد نوشتهٔ محمد مساوات، بالستیک زخم نوشتهٔ پیام لاریان، دوزخ و راه نوشتهٔ سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشتهٔ مهدی میرباقری، برف زمین را گرم می کند نوشتهٔ مریم منصوری و لابی نوشتهٔ آرش عباسی، یه کلیک کوچولو نوشتهٔ محمدرضا کوهستانی و موزهٔ خصوصی نوشتهٔ تهمینه محمدی معرفی، نمایش نامه خوانی و بررسی شده بود.
گفتنی است سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه های منتشرشدهٔ جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است
گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است

احسان مجیدی، کارگردان «استخوان ماهی جادویی» با بیان اینکه نبود زیرساخت مناسب از نظر متن و سالن اجرا برای تولید تئاتر نوجوان یکی از مشکلات اساسی این عرصه است، از به صدا درآمدن زنگ خطر برای آثار کودک گفت.  

|

نظرات کاربران