در حال بارگذاری ...
در خیمه گاه انتظار

باغ موزه قصر میزبان نمایش «موعود» می‌شود

ویژه برنامه خیمه گاه انتظار در ایام نیمه شعبان در باغ موزه قصر با اجرای نقالی، چاووشی خوانی و نمایش محیطی «موعود» برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی باغ موزه قصر، ویژه برنامه خیمه گاه انتظار از مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهارن به مناسبت نیمه شعبان در سه روز و در روزهای دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.
جشن بزرگ میلاد، با حضور گروه‌های مختلف هنری و چهره‌های نام آشنای صدا و سیما هر شب از ساعت 21 در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.
همچنین برپایی گذرگاه هنر با موضوع مهدویت و انتظار با اجرای برنامه‌های هنری چون تصویر سازی، نقاشی، خطاطی، نقالی، چاووشی خوانی و اجرای نمایش محیطی «موعود» به کارگردانی امیرحسین شفیعی از دیگر برنامه‌های خیمه گاه انتظار می‌باشد.
در حاشیه این ویژه برنامه، جشنواره گلاب‌گیری «قصر و قمصر» در باغ ایرانی باغ موزه قصر در حال برگزاری است و شهروندان می‌توانند در آئین گلاب‌گیری به شیوه سنتی مشارکت داشته باشند.
ویژه برنامه خیمه گاه انتظار در روزهای دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 17 الی 23 در باغ موزه قصر پذیرای شهروندان می‌باشد. حضور در این برنامه آزاد و رایگان است.




مطالب مرتبط

داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است
داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است

امیرحسین شفیعی یکی از اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان می‌گوید «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است.

|

نظرات کاربران