در حال بارگذاری ...
از 17 اردیبهشت‌ماه عرضه می‌شود

بلیط نیم بها نمایش «خنکای ختم خاطره» به دانشجویان تمام رشته‌ها

بلیط نمایش «خنکای ختم خاطره» در تمام روزهای اجرا به دانشجویان همه رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری به صورت نیم بهاء ارائه می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، گروه تئاتر گِره به منظور حمایت از دانشجویان بلیط نمایش «خنکای ختم خاطره» را در تمام روزهای اجرا برای کلیه دانشجوهای همه رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری به صورت نیم‌بها ارائه می‌کند.

بنا بر این خبر، دانشجویان و هنرجویان می‌توانند بصورت اینترنتی و با استفاده از کُد ویژه و یا با‌ ارائه کارت دانشجویی معتبر به گیشه تالار حافظ‌ از این تخفیف بهرمند شوند.

با توجه به استقبال مخاطبان از پیش‌فروش سه روز اول نمایش «خنکای ختم خاطره» و اتمام بلیط‌، پیش‌فروش روزهای جدید نیز آغاز شد.

نمایش «خنکای ختم خاطره» نوشته جنجالی و بحث برانگیز حمیدرضا آذرنگ با کارگردانی حامد ادوای بزودی در تالار حافظ بروی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی مریم بوبانی، عماد محمدی، مرجان خاکساری، نیما انصافیان، محمد اصغری، سهیل عبدی، مرضیه موسوی، مونا سهراب حقیقت، محمد شهبازتهرانی، شهاب عباسیان، امین موحدی‌پور، بهاره ریاحی، محمدرضا ایمانیان و منصور نصیری نیز در این نمایش به ایفای نقش‌ می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش عبارت‌اند از: آیدا مرادیان، نیما انصافیان (گروه کارگردانی)، محمد موسوی (طراح صحنه)، پگاه ترکی (طراح لباس)، کسری پاشایی (طراح صدا و موسیقی)، مونا جعفری(طراح گریم)، عطیه ادوای(گرافیست)، نسیم جعفری (مشاور رسانه‌ای)، آیدا اورنگ (روابط عمومی)، محمدرضا ایمانیان (مدیریت تبلیغات) و سینا امینی (مدیر صحنه).

این نمایش از 17 اردیبهشت‌ماه جاری ساعت 21 در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود و علاقمندان برای تهیه بلیت و استفاده از تخفیف‌های ویژه می‌‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




نظرات کاربران