در حال بارگذاری ...
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان کرمانشاه خبرداد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن کاویانی راد در رابطه با برگزاری این جشنواره افزود: با اتکا به تجربیات به‌دست‌آمده در طی چند سال گذشته وهمچنین برگزاری پنج دوره این جشنواره در سطح ملی، اینک ششمین دوره آن را در قالب بخش های صحنه ایی و خیابانی تجربه خواهیم کرد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شورای سیاست گذاری تئاتر ایثار، اهداف این جشنواره را ایجاد فضایی مناسب جهت خلق تجربه های نوین و کشف افق‌های تازه در عرصه تئاتر با موضوع ایثار و شهادت، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، انقلاب و دفاع مقدس، تبیین عنصر ایثار، فداکاری  و از جان گذشتگی در اندیشه اسلامی و ملی و بازنمایی تاثیر فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی بر جامعه امروز ایران برشمرد.
وی ادامه داد: بخشهای این جشنواره شامل نمایش‌های صحنه ایی و نمایش های خیابانی می‌شود؛ که 23 نمایش خیابانی و 13 نمایش صحنه ای در این دوره از جشنواره به اجرا در خواهند آمد.
 ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، به میزبانی استان کرمانشاه با مشارکت استانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه  برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران