در حال بارگذاری ...
با یک اجرای ویژه درساعت 15

نمایش «غول بزرگ مهربان» پنج‌شنبه دوبار به صحنه می‌رود

نمایش غول بزرگ مهربان روز پنجشنبه در اجرایی به نفع خیریه در یک سانس اضافه به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر غول بزرگ مهربان با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه علاوه بر ساعت 19 همیشگی خود در ساعت 15 نیز با همت و هماهنگی بیژن نصیری یک اجرای فوق العاده خواهد داشت.
نمایش غول بزرگ مهربان طبق روال عادی خود در ساعت 19 روز پنجشنبه نیز برای عموم مخاطبان اجرا خواهد شد.
نمایش موزیکال غول بزرگ مهربان با همکاری فرهنگستان هنر در ساعت 19 در تالار آسمان روی صحنه است و در آن هنرمندانی همچون حمید گلی، علی فروتن، هومن رهنمون، حسین محب اهری و مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، حسام کلانتری و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش داستان دختری یتیم به نام سوفی است که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد.

اجرای نمایش غول بزرگ مهربون که تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده ؛سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هرهفته به صحنه می‌رود.
علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://www.irannamayesh.com/ theater/7402 نسبت به رزرو و پیش خرید بلیط های این نمایش شاد و موزیکال اقدام کنند.
تالار آسمان واقع در نشانی خیابان ولی عصر (ع)، خیابان سرلشگرفلاحی، انتهای زعفرانیه، نبش فیروزکوه، مجتمع فرهنگی هنری آسمان و تلفن های 09190776098 – 09357408597 برای رزرو اعلام شده است.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران