در حال بارگذاری ...
نمایش مریم کاظمی به پایان نزدیک می‌شود

تنها پنج اجرا تا خداحافظی «غول بزرگ مهربان»

نمایش غول بزرگ مهربان به کارگردانی مریم کاظمی ۲۸ اردیبهشت به کار خود در تالار آسمان پایان می دهد.

به گزارش ایران تئاتر غول بزرگ مهربان با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی که روزهای سه شنبه تا جمعه هر هفته در تالار آسمان روی صحنه است 28  اردیبهشت به اجرای خود در این سالن پایان می دهد.
نمایش موزیکال غول بزرگ مهربان با همکاری فرهنگستان هنر ساعت 19 در تالار آسمان روی صحنه است و تنها پنج اجرای دیگر انجام می دهد.
در این نمایش هنرمندانی همچون حمید گلی ، علی فروتن ، هومن رهنمون ، حسین محب اهری و مریم کاظمی ، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، حسام کلانتری و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند.
علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://www.irannamayesh.com/theater/7402 نسبت به رزرو و پیش خرید بلیط های این نمایش شاد و موزیکال اقدام کنند.
تالار آسمان واقع در نشانی خیابان ولی عصر(ع)، خیابان سرلشگرفلاحی، انتهای زعفرانیه، نبش فیروزکوه، مجتمع فرهنگی هنری آسمان و تلفن های 09190776098 – 09357408597 برای رزرو اعلام شده است.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران