در حال بارگذاری ...
مهدی آشنا:

داوری بخش تیزر و عکس جشنواره تئاتر دانشگاهی 25 اردیبهشت انجام می‌شود

مهدی آشنا گفت: هیئت داوران، هفده برگزیده بخش عکس و پوستر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را معرفی کردند و داوری بخش تیزر و عکس بیست و پنج اردیبهشت انجام می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر مهدی آشنا مدیر بخش عکس، پوستر و تیزر جشنواره تئاتر دانشگاهی ضمن اعلام خبر فوق از افتتاح گالری عکس و پوستر این جشنواره در گالری تئاتر مستقل خبر داد.
به گزارش ایران تئاتر مهدی آشنا مدیر بخش عکس، پوستر و تیزر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در گفت‌وگویی با روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشگاهی درباره داوری بخش عکس و پوستر گفت: داوران بخش پوستر تئاتر دانشگاهی متشکل از مهدی دوائی، آرمان کوچکی و یحیی پاکدل و داوران بخش عکس نیز مریم قهرمانی‌زاده، مصطفی قاهری و رئوفه رستمی هستند.
 وی درباره دلائل انتخاب این داوران گفت: به هرحال جشنواره تئاتر دانشگاهی تجربی است کما اینکه خود من هم در این تجربیاتی که داشتم بر این عقیده هستم که باید طیف وسیع‌تری از همکاران جوان‌تر وارد کار شوند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم داوران امسال نیز از کسانی باشند که تجربه کمتر اما جایگاه خوبی در عرصه تئاتر دارند، باشند.
وی با اشاره به اینکه در بخش داوری پوستر بازخوردهای خوبی داشته‌اند اما داوری بخش عکس انجام نشده است، گفت: با توجه به اینکه تا روز آخر جشنواره هنوز گروه‌ها عکس می‌فرستند و عکاسان مشغول کار هستند بنابراین صبر می‌کنیم تا همه کارها به دبیرخانه برسد.
داوری بخش تیزر و عکس بیست و پنج اردیبهشت انجام می‌شود. داوران بخش تیزر نیز به زودی اعلام می‌شوند به دلیل حساسیتی که در این بخش نوین داشتیم سعی کردم بیشتر بر انتخاب‌هایم فکر کنم. او همچنین با اشاره به حضور آثار بین المللی خاطر نشان کرد، آثار خارجی هم در کنار آثار ایرانی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و به معرفی ۱۷ هنرمندی که پوسترهایشان قرار است از روز پنجشنبه ۲۰اردیبهشت لغایت چهارشنبه ۲۶اردیبهشت در  گالری مجموعه تئاتر مستقل نمایش داده شود پرداخت و گفت: سیدرضا چاووشی، جواد ابراهیم نژاد، متین حبیبیان، مرضیه خوش ترکیب، علیرضا گل دهی، مریم برادران، حسین ملامحمدمهدی، ابوالفضل صفویه، محمد دارایی، مهسا نهضت شعار، Rios Luis از آلمان و همچنینZertuthe گرافیست بلژیکی هنرمندانی هستند که پوسترهایشان برگزیده شده و در نمایشگاه ارائه می شود.
شایان ذکر است، بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ با دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران