در حال بارگذاری ...
خبرهایی از سومین روز جشنواره سراسری تئاتر ارتش؛

اجرای سه نمایش و دو کارگاه در میثاق 8

اجرای سه نمایش «جعبه خیال»، «سرخ و سیاه» و «مهنا» و برگزاری دو کارگاه آموزشی با حضور محمودرضا رحیمی و سیاوش پاکراه از جمله برنامه های سومین روز از هشتمین جشنواره تئاتر ارتش است.

به گزارش ایران تئاتر نمایش های جعبه خیال،سرخ و سیاه و مهنا در سومین روز هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش (میثاق 8) به روی صحنه رفتند.
نمایش های جعبه خیال به نویسندگی و کارگردانی حامد ادواری توسط گروه تئاتر برگزیده نیروی زمینی ارتش،سرخ و سیاه به نویسندگی عقیل جماعتی و کارگردانی الیاس شمس آبادی توسط گروه هنری منتخب قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و مهنا به نویسندگی و کارگردانی بهرام میرزایی توسط گروه تئاتر برگزیده نیروی هوایی ارتش در محل سالن مجموعه فرهنگی هنری شهید واعظی ارتش به روی صحنه رفتند.
برگزاری کارگاه آموزشی کارگردانی و بازیگری توسط استاد محمود رضا رحیمی و کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی توسط استاد سیاوش پاکراه از جمله برنامه های امروز جشنواره بود.
گفتنی است نمایش های منطقه آرام به نویسندگی سعید شجاعی و محمد پرسا و کارگردانی قاسم حقیقی توسط گروه تئاتر برگزیده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)،بوستان آب و آتش به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی سید آرمین طیب نعیمی توسط گروه هنری منتخب ستاد ارتش و ویلچری به نویسندگی و کارگردانی محسن فرهبخش توسط گروه تئاتر برگزیده نیروی دریایی ارتش دیروز (دومین روز جشنواره) به روی صحنه رفتند.
بنا بر این گزارش هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش (میثاق 8) که از صبح چهارشنبه 19 اردیبهشت آغاز شده به مدت چهار روز ادامه دارد و حضور در کارگاه های آموزشی و تماشای آثار نمایشی برای عموم آزاد و رایگان بوده و علاقمندان می توانند به مجموعه فرهنگی هنری شهید واعظی به آدرس خیابان پیروزی روبه روی مترو پیروزی مراجعه نمایند.




نظرات کاربران