در حال بارگذاری ...
نگاهی به زمان‌بندی نمایش‌های روز دهم

پایان اجراهای بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

روز دهم بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران میزبان ۳ اجرا و پرفورمنس در بخش‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش ایران‌تئاتر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری حسین عبداللهی، روز دهم خود را 25 اردیبهشت 97 در حالی آغاز کرد؛ که نمایش سالن‌های قشقایی، پلاتو خورشیدی و پلاتو خسروی دانشگاه هنر، کارگاه دکور، سالن انتظامی،  سالن استاد سمندریان دانشگاه تهران،  عمارت روبه‌رو و تالار هنر به پایان رسیده است.

 

مرکز تئاتر مولوی

تئاتر مولوی، دو تالار اصلی و کوچک خود را در اختیار جشنواره قرار داده است. این مرکز در ابتدای خیابان 16 آذر، جنب کلینیک 16 آذر واقع شده است و در روز نهم در تالار اصلی آن نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» به نویسندگی الهه مجلسی وکارگردانی رضا رشادت از تربیت مدرس ساعت 16 و 19 به صحنه می‌رود. این نمایش به مدت 60 دقیقه در بخش  مسابقه صحنه جشنواره شرکت دارد و در آن داریوش رشادت، امین اسفندیار، حسین کریمی، نادر خوش‌بخت، گلنوش قهرمانی، مینووش رحیمیان، بهاره صدری، اسماعیل خزایی و لیلا بارگاهی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: پشت خط زرد مترو جایی‌ست که مرگ در آن اتفاق افتاده. افراد از مرگ خود یا دیگری مرده‌اند و زنده شده‌اند.

 

نمایش «یک تا ده دقیقه» به نویسندگی کریستوفر دورنگ و تٌرالکسانذر والنزا و کارگردانی هایده حائری ساعت 17:30 و 20:30 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به مدت 60 دقیقه به صحنه می رود. این نمایش در بخش مهمان جشنواره حضور دارد و در آن محمدرضا آبانگاه، مروارید رمضانی و شراره سلیم بیات ایفای نقش می‌کنند.

 

نمایش «انگشت به انگشت» با طراحی،کارگردانی و بازی سید جعفر حجازی از ساعت 16 الی 21 در محوطه مجموعه تالار مولوی در بخش تجربه‌های اجرا به نمایش درمی‌آید. در خلاصه داستان «انگشت به انگشت» آمده: کسی به دنبال دوست مجازی جهت چت کردن به مدت ۷۰ ساعت یکجا نشسته و با موبایلش کار می کند، در روز آخر از همه ی دوستان مجازی اش دعوت می کند تا کنار او بیایند و...

 

عمارت روبه‌رو

نقد آثار روز دهم جشنواره ساعت 20:30 در حیاط عمارت روبه‌رو برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران