در حال بارگذاری ...
به کارگردانی آشا محرابی به آنتن می‌رود

بزرگداشت «حکیم عمر خیام» در رادیو نمایش

به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت حکیم عمر خیام، دو نمایش رادیویی از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر هنگامه یار عنوان نمایشی است که بهناز امینی آن را نوشته و به فرازی از زندگی حکیم عمر خیام نیشابوری می پردازد.
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون علی زرینی، محمودرضا قدیریان، بهرام ابراهیمی، باقر کریم پور، کرامت رودساز، عرفان ابراهیمی، محمد مجدزاده و بهادر ابراهیمی به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش رادیویی به کارگردانی آشا محرابی، تهیه کنندگی: اشرف السادات اشرف نژاد ، صدابرداری : رضا طاهری و افکتوری محمدرضا قبادی فر روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ،  ساعت 21:30 از رادیو نمایش پخش می شود.
همچنین نمایش هدیه که در همین روز ساعت 9:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود را فاطمه حسن وند نوشته و داستان دختری است که در روز تولدش اشعار خیام را هدیه می گیرد اما....
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون : شیوا رفیعیان، مونا صفی، شیرین سپه راد، بهرام سروری نژاد، امیر زنده دلان به ایفای نقش می پردازند و مینو جبارزاده کارگردانی آن را بر عهده دارد .
شهلا نیساری تهیه کننده ، علی حاجی نوروزی صدابردار و نرگس موسی پور افکتور این نمایش رادیویی هستند .

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره فجر

آشا محرابی: تله‌تئاتر از روزهای اوج خود فاصله گرفته است
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره فجر

آشا محرابی: تله‌تئاتر از روزهای اوج خود فاصله گرفته است

آشا محرابی، هنرمند شناخته شده تئاتر، تلویزیون و سینما که به عنوان عضو هیئت انتخاب، نمایش‌های تلویزیونی رسیده به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر را دیده است، باور دارد این گونه نمایشی، از روزهای اوج خود فاصله گرفته و نیاز است با استفاده از دانش و تجربه متخصصان و هنرمندان ...

|

نظرات کاربران