در حال بارگذاری ...
با حضور حسن فتحی

«ابلوموف» اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد

نمایش‌های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی و «ابلوموف» به کارگردانی سیاووش بهادری راد به ترتیب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ اجراهای عمومی خود را از ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کردند.

به گزارش ایران تئاتر شامگاه دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با حضور حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون نمایش «ابلوموف» به کارگردانی سیاووش بهادری راد اجرای عمومی خود را در این مجموعه تئاتری آغاز کرد. حسن فتحی پیش از آغاز این نمایش گفت: بسیار جسارت می‌خواهد که یک اثر ادبی را در قالب اثری نمایشی اقتباس کرد و خوشبختانه نسل سیاوش بهادری راد این هوشمندی و جسارت را دارد که بنا به فراخور زمانه آثار مهم روسی را اقتباس کند. بی‌شک اقتباس از این اثر مهم روسی بی‌مناسبت به شرایط تاریخی و اجتماعی‌مان نیست و امیدوارم جامعه ما با هشداری که چنین اثری می‌دهد هشیار باشد و از اختلال ابلوموفیسم یعنی خیال‌پردازی به‌دوراز عمل مصون بماند.
همچنین پیش از نمایش «ابلوموف» نیز نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی در این مجموعه تئاتری اجرای عمومی خود را آغاز کرد. در این نمایش محمد معتضدی، ویدا جوان، محمدرضا خادمی، ‌ مونا کرمی، جوانه دلشاد، ‌ سهیل محزون و... به‌عنوان بازیگر، مهسا منصوری دستیار کارگردان، عباس اسکندریه، آرش تخیری مدیران صحنه، عسل حسینی سیانکی عکاس، فرید علی‌اکبری ساخت تیزر، سینا نورائی طراح پوستر و دپارتمان تئاتر نورا روابط عمومی و تبلیغات در این نمایش همکاری می‌کنند
شایان‌ذکر است مطابق جدول زمان‌بندی‌شده این مجموعه نمایش‌های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» و «ابلوموف» به ترتیب در ساعت‌های 19 و 21 از 24 اردیبهشت‌ماه تا دوشنبه 21 خردادماه به صحنه می‌روند.




نظرات کاربران