در حال بارگذاری ...

بررسی تئاتر «آنتیگون» در یازدهمین نشست نقد صحنه

یازدهمین نشست نقد صحنه با حضور علی راضی، مهبود مهرنوش، صفا کامدیده و بهزاد صدیقی، با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، در یازدهمین نشست نقد صحنه نمایش «آنتیگون» نوشته و کارگردانی علی راضی ساعت16:30 روز شنبه 5خردادماه۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزارمی‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست نقد صحنه مهبود مهرنوش (نمایشنامه نویس، منتقد و مدرس تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایشنامه نویس و دبیر سلسله نشست‌های نقد صحنه)، علی راضی (نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر) به همراه صفا کامدیده (طراح صدا) درباره این اثر گفتگو خواهند کرد.

این‌ گزارش در ادامه می افزاید:  نمایش آننیگون که از 16 اردی بهشتماه ۹۷ به روی صحنه رفته، تا  12 خرداد ماه سال جاری در تالار سمندریان تماشاخانه ی ایراشنهر اجرا می شود.

یادآور می‌شود سلسله نشست‌های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش‌های در حال اجرای تهران، هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.




نظرات کاربران