در حال بارگذاری ...
با بازیگران جوان دانشگاه تربت‌حیدریه

«تو چارسو خبری نیست» به صحنه می‌رود

«تو چارسو خبری نیست» همراه با بازیگران جوان دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه در تالار والفجر اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر سیّد محسن هاشمی کارگردان این نمایش با اعلام این خبر افزود: این نمایش بار دیگر پس از 4 سال بروی صحنه می‌رود که همراه با بازیگران جوان دانشگاه فنی و مهندسی تربت‌حیدریه اجرا خواهد شد.
محمد شهریاری، مهدی خاکسار، محمدرضا سبزواری، مصطفی آهسته، یاسر یدی، محمدرضا پشم چی، عرفان پیشداد، عرفان یعقوبی، سجاد عیسایی، فاروق ملودی، سیّد هادی حسینی، مجتبی صمد زاده، امیرحسین رضایی، کیمیا مهربان، ثمر وثوقی، شرمین وثوق، ریحانه رسولی پور، فاطمه ایزدی و راضیه صداقت به ایفای نقش می پردازند و یگانه رجبی به عنوان دستیار کارگردان، محمدرضا سبزواری به عنوان طراح صحنه و محمد حسن زاده به
عنوان مشاور کارگردان در این نمایش فعالیت می کنند.
وی افزود: این نمایش در سال 93 به کارگردانی محمد حسن زاده در تالار اندیشه به روی صحنه رفت که با استقبال همشهریان مواجه شد و به فروش 3 میلیون تومان رسید.
او همچنین درباره ساخت نمایش «استوری از دیار باقی 2» نیز گفت: متن آن نوشته شده و تمرینات آن را از اوایل ماه مبارک رمضان شروع کردیم و امیدواریم تا ماه تیر آن را به سر انجام برسانیم.
نمایش کمدی «تو چارسو خبری نیست» به نویسندگی حسن باستانی و کارگردانی سیّد محسن هاشمی از 3 خرداد 1397 ساعت 21 به مدت هفت شب به روی صحنه تالار والفجر (پشت باغملی، گلچین 2) خواهد رفت.




نظرات کاربران