در حال بارگذاری ...
در تازه‌ترین نمایش کیومرث مرادی

سیامک احصایی و گلناز گلشن به «دیر راهبان» پیوستند

سیامک احصایی به‌عنوان طراح صحنه و گلناز گلشن به‌عنوان طراح لباس به نمایش «دیر راهبان» تازه‌ترین اثر کیومرث مرادی پیوستند.

به گزارش ایران تئاتر سیامک احصایی به‌عنوان طراح صحنه و گلناز گلشن به‌عنوان طراح لباس به نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی پیوستند.
«دیر راهبان» به نویسندگی فرایرا دوکاسترو و بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور از 20 خرداد در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.
«دیر راهبان» دومین همکاری سیامک احصایی و کیومرث مرادی است. نخستین همکاری آنان نمایش «شهر بدون آسمان» در سال 1390 بوده‌است، نمایشی که همان سال در جشنواره آوینیون شرکت کرد.
گلناز گلشن طراح لباس تئاتر و سینما و همچنین مدرس دانشگاه هنر نیز در این پروژه به‌عنوان طراح لباس مرادی را همراهی خواهدکرد. پیش از این حضور آیدین الفت طراح صدا و ‌لعیا خرامان طراح گریم نیز در این پروژه قطعی شده‌بود.
به ترتیب الفبا رضا داودوندی، حمید رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان در این نمایش بازی می‌کنند.
کیومرث مرادی سال گذشته نمایش «هملت، تهران ۲۰۱۷» در پردیس شهرزاد و اجرای مجدد «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در تماشاخانه مستقل را روی صحنه برده بود.

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران