در حال بارگذاری ...
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری:

احساسات مردم بیانگر موفقیت «دریادلان» است

نخستین اجرای نمایش «دریادلان» همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، رفیعی مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری بهترین شاخص برای ارزیابی یک اثر نمایشی را استقبال مردم از یک نمایش معرفی کرد و گفت: احساسات مردم نسبت به نمایش «دریادلان» که شب  ۳ خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، اشک را از چشمان مخاطب جاری کرد از لحظات زیبایی بود که مردم نسبت به رشادت شهدای غواص داشتند.
اوحدی در سخنانش تاکید کرد: مخاطبان نخستین اجرای «دریادلان» در شب ۳ خردادماه با دستان بازشان با غواصانی که دست بسته شهید شدند بیعت کردند. امیدوار هستم این بیعت برای امانتداری از ارزشهایمان، هر شب با حضور مخاطبان زیاد دریادلان ادامه پیدا کند.
وی در خصوص مهم‌ترین ویژگی «دریادلان» گفت: اینکه ۷۰۰ نفر بعد از افطار به محوطه تئاترشهر آمدند بیانگر این است که اگر کار فرهنگی جهت‌دار باشد و از ارزشها بگوید با استقبال مردم روبه‌رو خواهد شد.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ادامه داد: کار هنری هم باید جهتش مشخص باشد و هم به صورت هنرمندانه به تماشاگر ارائه شود.
وی تاکید کرد: نمایش «دریادلان» نشان داد که مردم همچنان برای انقلاب اسلامی و شهدا ارزش قائل هستند. احساسات پاک مردم در این اجرا بیانگر موفقیت «دریادلان» است.
اوحدی با اظهار امیدواری از ادامه اجرای «دریادلان» تا شبهای قدر تصریح کرد: نمایش «دریادلان» کاری کاملا حرفه‌ای با جلوه‌های ویژه هنری است که تاثیر زیادی بر روح و فکر مخاطب دارد.
وی در پایان اظهار کرد: آثاری مثل «دریادلان» به دلیل عمق و ضریب اثرگذاری در دل شهروندان همیشه برای مخاطب تازگی دارد.
از مهم‌ترین رویدادهای نخستین اجرای «دریادلان» سخنان امیرحسین شفیعی کارگردان این اثر بود، که این اجرا را به سردار قاسم سلیمانی و خانواده شهدای غواص تقدیم کرد.




مطالب مرتبط

داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است
داور دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان:

«پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است

امیرحسین شفیعی یکی از اعضای هیئت داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان می‌گوید «پیشرفت در خلاقیت» ویژگی مهم تئاتر خیابانی در ایران است.

|

نظرات کاربران