در حال بارگذاری ...
از 18 خردادماه و پس از ایام شهادت و سوگواری امام علی(ع)

اجرای 7 اثر نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد از روز ۱۸ خردادماه و پس از ایام شهادت و سوگواری امام علی(ع)، با میزبانی از ۷ نمایش در گونه‌های متفاوت میزبان سلائق متنوع مخاطبان تئاتر خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر، مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را بعد از ایام شهادت و سوگواری امام علی(ع) و از روز ۱۸ خردادماه جاری با نمایش‌های «خدای کشتار»، «عددهای نشده»، «بلافیگورا»، «دپوتات»، «تله موش»، «کافه پولشری» و «به کفش‌هات نگاه کن» (ویژه کودکان و نوجوانان) از سر می‌گیرد.

بر این اساس، نمایش «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا با کارگردانی علی سرابی که پیش از این در سالن‌های دیگری نیز بارها اجرا شده به دلیل استقبال خوب مخاطبان تئاتر تنها به مدت 15 شب، در دو نوبت ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. در این نمایش که گویا تمدید نخواهد شد، بازیگرانی همچون؛ نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی‌آدم ایفای نقش می‌کنند.

«عددهای نشده» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری ویژه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر دیگر اثری نمایشی است که از روز ۱۸ خردادماه جاری هر روز ساعت ۲۳ در سالن شماره سه این پردیس روی صحنه می‌رود. محمد میرعلی اکبری پیش از این نمایش «پولانسکی» را روی صحنه برده است. مسعود شاکرمی، محمد صدیقی مهر، مهدی نصرتی، پریسا محمدی و سیامک ادیب بازیگران این نمایش هستند.

نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری هم در دور تازه اجراهای خود، از 18 تا 28 خردادماه جاری هر روز ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. غزاله جزایری، یاشار نادری، اتابک نادری، قاسم روشنایی، کتایون بختیاری، وحید نفر، هادی عطایی و پندار اکبری بازیگران نمایش «دپوتات» هستند.

سیاوش اسد با نمایش «تله موش» اجراهای جدیدترین اثر نمایشی خود را از 18 تا ۲۳ خردادماه، ساعت 21:30 به مدت 70 دقیقه در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد از سرمی‌گیرد. مرجان دلبند، سحر نظام دوست، عمار تفتی، فرزانه شجاعی سیاوش اسد، مهدی بیگدلیا الیزا اورامی، سمیرا خلیلی، حسین پرستار سمیه مهری و اردلان شجاع کاوه بازیگران این نمایش هستند.

الهام پاوه نژاد نیز ادامه اجرای نمایش محیطی «کافه پولشری» را از 18 خردادماه تا ۱ تیرماه، ساعت 22 به مدت 40 دقیقه، در کافه پردیس تئاتر شهرزاد از سرمی‌گیرد.

همچنین از روز 20 خردادماه تا 1 تیرماه نیز نمایش «به کفش‌هات نگاه کن» ویژه کودک و نوجوان نوشته منوچهر اکبرلو با کارگردانی حمیدرضا ملاحسینی، هر روز ساعت 17:30 به مدت 60 دقیقه در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. حامد زحمتکش، رضا بهرامی و حمیدرضا ملاحسینی بازیگران این نمایش هستند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

دبیر هفدهمین رویداد اعلام کرد

آثار نهایی بخش تئاتر ملی رضوی 19 اسفند معرفی می‌شوند
دبیر هفدهمین رویداد اعلام کرد

آثار نهایی بخش تئاتر ملی رضوی 19 اسفند معرفی می‌شوند

اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از تاریخ اعلام آثار نهایی این جشنواره از روز شنبه نوزدهم اسفند خبر داد و گفت با این اعلام درنهایت ۱۲ تا ۱۵ اثر برای اجرای عمومی معرفی خواهد شد.

|

اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران
اتابک نادری مطرح کرد

امیدواری برای ایجاد موزه تئاتر ایران

اتابک نادری می‌گوید بخش‌های مختلف اداره‌کل هنرهای نمایشی تلاش کرده‌‌اند تا در این سال‌ها، سندها، کتاب‌ها و عکس‌های تئاتر ایران را حفظ و نگهداری کنند تا روزی موزه‌ای راه‌اندازی شود که امید است ساختمان سابق اداره تئاتر، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به چنین مکانی ...

|

نظرات کاربران