در حال بارگذاری ...
رامبد جوان: برای سلامتی امیر دعا کنید

امیر کربلایی‌زاده در پی تصادف شدید در بیمارستان بستری شد

امیر کربلایی‌زاده بازیگر شناخته شده تئاتر و یکی از محبوب‌ترین استندآپ‌کمدین‌های این روزهای کشورمان پس از اینکه در راه بازگشت به منزل با یک دستگاه اتوبوس تصادف کرد به دلیل آسیب دیدگی جدی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی شبکه امید، امیر کربلایی‌زاده سحرگاه شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان در حالیکه کار تصویربرداری برنامه زنده «کوچه بهار» به پایان رسیده بود، در راه منزل با یک اتوبوس تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.

بر اساس این گزارش، در حالی برنامه زنده و ترکیبی «کوچه بهار» هر شب ساعت 3 بامداد به مدت 70 دقیقه با اجرای امیر کربلایی‌زاده و رامتین چیت‌سازان در فضای با نشاط معنوی سحر در منزل تاریخی شهید مدرس (محله سرچشمه) به روی آنتن شبکه امید می‌رود که گویا چند شب پایانی این برنامه با یک مجری کار خود را ادامه می‌دهد.

به گفته روح‌الله عبداللهی روابط عمومی این شبکه در سحرگاه شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان امیر کربلایی‌زاده پس از اتمام تصویربرداری در راه منزل با یک اتوبوس، به شدت تصادف کرد به دلیل آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه لگن در بیمارستان آتیه بستری است.

امیر کربلایی‌‌زاده استندآپ کمدین «خندوانه» بارها در صحنه‌های نمایش دیده شده  وپیش از این در سال‌های 78 و 79 برنده دیپلم افتخار بازیگری اول در جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی مراکز عالی سراسر کشور را کسب کرده است.

گفتنی است، پس خبر بستری شدن کربلایی زاده در بیمارستان، رامبد جوان در پستی در صفحه  اینستاگرام خود با اشاره به مصدومیت امیر کربلایی‌زاده در تصادف از مردم خواست تا برای سلامتی او دعا کنند. جوان در این باره نوشت: «امیر جان عزیزمون متاسفانه تصادف کرده و البته خوشبختانه و خداروشکر بهتره.مدتى باید بسترى باشه تا سلامتیش رو به دست بیاره. براش انرژى مثبت بفرستین و دعا کنین که تند تند خوب بشه. قبلا چند تا برنامه با امیر ضبط کردیم. تو روزهاى آتى خواهید دید.»




نظرات کاربران