در حال بارگذاری ...

میزبانی تئاترشهر از «پلاس پلاس به توان ۲»از 23 خرداد

نمایش «پلاس پلاس به توان ۲» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی در سالن «سایه» مجموعه تئاترشهر از۲۳ خرداد ماه جاری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «پلاس پلاس به توان ۲» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی از 23 خردادماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود  و پیش فروش اینترنتی بلیط‌های این نمایش به زودی در سایت تیوال آغاز می‌شود.

نمایشنامه «پلاس پلاس به توان 2» داستانِ «راجر تناردی بنانو بلم» است که یک کانال خانگی راه انداخته تا با ابر رسانه‌های تبلیغاتی کشورش بجنگد و مردمش را آگاه کند.

مصطفی ساسانی، سحرناز عباس‌زاده، عبدالرصا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرصا معدن کن، سترگ رضایی و محمد امیری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پلاس پلاس به توان ۲»در مورد رسانه و انسان معاصری است که دارای اصول و ارزش‌های شخصی و انسانی است و در چرخه نظام سرمایه‌داری ، بین گذشته و آینده و زیر پا گذاشتن ارزش‌های مقبول خود، در تقابل و تنگنا قرار گرفته است.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: طراح صحنه :سعید حسنلو، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مسعود بیگلری، مدیر تولید: نوشین شکری، آهنگساز: محمد ثابت قدم، طراح لباس: سحر هنرور، طراح گریم: یلما شهباززاده، طراح نور: میثم صفری، مدیر صحنه: عطا نامجوفر، ساخت دکور: حسین طاهربخش، دستیاران صحنه: عماد زیرکی و مهدی منصور خاکی، عکاس: سپهر رضوانی، ساخت تیزر: محمدرضا جعفری و وحید محمدی، ضبط صدا: میثم شفیعی، اجرای گریم‌: المیرا کسائیان و مشاورسانه‌ای مریم رودبارانی.

 

 

 




نظرات کاربران