در حال بارگذاری ...
آزاده انصاری در گفت‌وگو با ایران‌تئاتر عنوان کرد

«کچل کفتر باز» را پاییز به صحنه می‌برم

ایران‌تئاتر: آزاده انصاری در سال های اخیر تبدیل به یکی از بزرگان تئاتر عروسکی شده است و کارهای عروسکیش نظیر ماکاندو ، سوسک می شود و ماه پیشونی اجراهای متعددی در قبال استقبال مخاطبان داشته اند.

آزاده انصاری دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای زیبا و عروسک‌گردان است. از جمله کارهایش می توان به نمایش از آدم تا آدم(مریم سعیدیان)،کارگردانی نمایش عروسکیکچل، عروسک‌گردان در نمایش خانه عروسک(مریم اقبالی)، عروسک‌گردان در نمایش تیل‌تیل(سهیلا احمدی‌فر)، دستیار کارگردان نمایش تولد(نادر برهانی‌مرند)،کارگردانی نمایش عروسکی تنهاترین زیبای مرده،کارگردانی نمایش عروسکی اپیزودهای مرگبار، عروسک گردان در مجموعه تلویزیونی پلیس شهر میوه ها(محمد اعلمی)،کارگردانی نمایش عروسکی ماه پیشونی، عروسک‌گردان در نمایش اپرای عروسکی رستم و سهراب(بهروز غریب‌پور)، دستیار کارگردان در نمایش مرگ فروشنده(نادر برهانی‌مرند) و دستیار کارگردان در نمایش مرغابی وحشی(نادر برهانی‌مرند) اشاره کرد. انصاری سالها است که به تدریس فعال است.

آزاده انصاری در گفت وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت های تئاتریش گفت: نمایش«کچل کفتر باز» را که یک کار کودک است و نادر برهانی مرند آن را نوشته برای روی صحنه بردن مد نظر دارم.

این کارگردان در باره زمان اجرای نمایش عنوان کرد: کار در مراحل مقدماتی مذاکره و انتخاب عوامل است و پاییز ماه روی صحنه می رود. این نمایش قرار در سالن تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اجرا شود.

انصاری در باره حال و هوای نمایش افزود: نمایش فضای شاد و مفرحی دارد و داستان نمایش در باره پسر کچلی است که با دختر پادشاه آشنا می شود و یک سری اتفاقات باعث علاقه بیشتر میان آن دو می شود.

این کارگردان در باره بازتولید آثار قبلیش افزود: صحبتهایی برای اجرای ماه پیشونی در شهرستان‌ها انجام شده که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

 

 

گفت وگو از احمد محمد اسماعیلی




نظرات کاربران