در حال بارگذاری ...
در تئاتر مستقل به صحنه می‌رود

در ستایش تئاتر و تهران، و تله کامیونیکیشن

نمایش «در ستایش تئاتر و تهران، و تله کامیونیکیشن» که ترکیب پرفرمنس و واقعیت افزوده (Augmented Reality) است و در سه بستر متفاوت به‌صورت موازی جریان دارد اجرای خود را در تئاتر مستقل تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «در ستایش تئاتر و تهران و تله کامیونیکیشن» با شیوه‌ای متفاوت اجرا می‌شود. به این ترتیب که یک بخش کار در اینترنت، یک بخش در سالن اجرا و یک بخش از آن روی تلفن‌های همراه تماشاگران اتفاق می‌افتد و بنابراین تماشاگرانی که به تماشای این تئاتر می‌روند باید موبایل با شارژ و اینترنت کافی به همراه داشته باشند.
بازیگری که در برابر ابهت تئاتر و حق هنر بر او و حق خودش بر هنر دچار تردید و استیصال است در نیمه شبی در تئاتری در تنهایی؛ مناجات-واگویه می‌کند و خود را به هنر، تئاتر، نقش و بعدتر به تماشاگر وا‌می‌گذارد.
این خلاصه‌ای از نمایش سه اپیزودی است که نیما دهقانی، نویسنده و کارگردان نام آشنای نسل جوان در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه برده است.
تاتر مستقل تهران از 18 تا 25 خرداد هر شب از ساعت 23:30 پذیرای تماشاچیان است.
از دیگر نکات نمایش این است که با توجه به مشارکت تماشاگران و توان بازیگر آن (علیرضا کیمنش) ممکن است زمان اجرای آن بین ۳۰ تا ۱۸۰ دقیقه متغیر باشد.
اگر قصد دارید با تجربه‌ای تازه و حسی متفاوت به تماشای تئاتر بنشینید، تماشای این نمایش به شما توصیه می‌شود. خرید بلیط از طریق سایت تیوال امکان‌پذیر است.

 




نظرات کاربران