در حال بارگذاری ...
با قدردانی از حمید امجد و حمیدرضا آذرنگ

اجرای نمایش «دِیر راهبان» آغاز شد

اجرای نمایش «دیرراهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی شب گذشته با قدردانی گروه اجرایی از حمید امجد و حمیدرضا آذرنگ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای نمایش «دیرراهبان» نوشته و کارگردانی کیومرث مرادی دوشنبه شب 21 خرداد ماه با  قدردانی از حمید امجد نویسنده و کارگردان تئاتر، حمیدرضا آذرنگ نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
کیومرث مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور حمیدرضا آذرنگ در اجرای اول این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: به راستی که نسل من مدیون نسلی است که طی سال های گذشته و در زمانی که ما در دانشگاه مشغول به تحصیل بودیم از آنها نکات بسیار زیادی  آموخته و هنوز هم با خوانش نمایشنامه های آنها مشغول یادگیری هستیم.
وی ادامه داد: به طور حتم ما به پشتوانه های تئاتر کشورمان مدیونیم و امشب بسیار خوشحالم که حمید امجد به عنوان یکی از این هنرمندان که هم نمایشنامه نویس، هم کارگردان و هم مدرس بسیار ارزشمندی در حوزه تئاتر است، مهمان گروه ماست و ما با افتخار اجرای اول نمایش «دیرراهبان» را به او و حمیدرضاآذرنگ تقدیم می کنیم.
نمایش «دیرراهبان» هر روز ساعت 20:30 با بازی (به ترتیب الفبا) رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان به صحنه می رود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «فین جین»

گره‌گاهی کلیدی از مواجهه‌ چالش‌آفرین کلیشه‌های آرمانی‌شده از امری تاریخی
نگاهی به نمایش «فین جین»

گره‌گاهی کلیدی از مواجهه‌ چالش‌آفرین کلیشه‌های آرمانی‌شده از امری تاریخی

حمید امجد: نمایشِ «فین جین» در میان دوقطبی نمایش‌های اصطلاحاً «سطحی» یکسره عامه‌پسند و نمایش‌های ظاهراً عمیق که قرار است به‌ضرب فلسفه یا سیاست یا وانمود به آن‌ها؛ یا هرچیزِ دیگری ...

|

نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ
نظری بر نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» نوشته سجاد افشاریان و کار کیومرث مرادی

ذهن و پیکر به مثابه میدان جنگ

بهنام حبیبی: جنگ‌ها پیامدهای بسیار دارند؛ از کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها تا خرابی خانه و کاشانه و... آدم‌های پس از جنگ، نه‌تنها در جسم خود کشته و زخمی شده‌اند که در درون و روان خود نیز کشته و ...

|

نظرات کاربران