در حال بارگذاری ...
سامی صالحی ثابت با همکاری آکادمی ژیوار برگزار می کند:

دومین دوره جامع بازیگری تئاتر ویژه نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ ساله

سامی صالحی ثابت تابستان امسال دومین دوره کارگاههای جامع بازیگری ویژه نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ ساله را در آکادمی بازیگری میکاییل شهرستانی، برگزار می کند.

به گزارش ایران تئاتر سامی صالحی ثابت که زمستان سال گذشته اولین کتاب تخصصی بازیگری تئاتر ویژه رده سنی نوجوان "چگونه بهترین بازیگری جهان شوم" را توسط نشر قطره چاپ و منتشر کرد؛ تابستان امسال دومین دوره کارگاههای جامع بازیگری ویژه نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ ساله را در آکادمی بازیگری ژیوار، آکادمی بازیگری میکاییل شهرستانی، برگزار می کند.

این دوره منطبق بر معتبرترین سیستمهای تربیت بازیگر دنیا (استانیسلاوسکی، گرتوفسکی و باربا) طراحی شده و در آن هنرجویان به صورت تئوری و عملی طی دو سال با مفاهیم اساسی هنر تئاتر و مهارتهای کلیدی و حیاتی بازیگری آشنا می شوند. افزون بر این، مهمترین وجه تمایز این دوره ها تاکید بر کاربرد بازیگری در ارتقاء مهارتهای اجتماعی هنرجویان نوجوان است.
صالحی ثابت تا به امروز همراه با هنرجویان کم سن و سال خود نمایشهای دو نوجوان در انتظار گودو، دشمن بچه های شهر و پرومته دزد کوچک آتش را به صحنه برده است. و هم اینک نیز نمایش ریچ شاه اقتباسی از ریچارد سوم شکسپیر را با هنرجویان دوره اول آکادمی ژیوار در دست تولید دارد.




نظرات کاربران