در حال بارگذاری ...
بر اساس اعلام پردیس تئاتر شهرزاد

زمان اجرای نمایش‌های بخاطر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تغییر می‌کند

نمایش‌های «خدای کشتار»، «دپوتات» و «کافه پولشری» در روز جمعه ۲۵ خردادماه، قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر، به دلیل آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه و همزمانی بازی‌های تیم ملی کشورمان با نمایش‌های در حال اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد و در راستای حمایت هنرمندان تئاتر از تیم ملی فوتبال، نمایش‌های «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه‌نژاد در روزجمعه 25 خردادماه، قبل از بازی تیم ملی روی صحنه می‌روند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایش «خدای کشتار» در دو سانس 15 و 17، نمایش «دپوتات» در ساعت 17 و نمایش «کافه پولشری» در ساعت 17 قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران روی صحنه خواهند رفت.

گفتنی است؛ نمایش «خدای کشتار» با بازی نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، علی سرابی و مارال بنی‌آدم هفته پایانی خود را سپری می‌کند و طبق تصمیم گروه اجرایی این نمایش، این اثر دیگر در تهران اجرایی نخواهد دشت.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران