در حال بارگذاری ...
به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران

کارگاه آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر برگزار می شود

دومین کارگاه طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا به همت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران روز‎های ۱۳ تا ۱۵ تیر، در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎گردد.

به گزارش ایران تئاتر، اشکان قازانچایی، طراح گرافیک، طی سه روز به آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر به علاقمندان می‎پردازد.

متقاضیان شرکت در کارگاه می‎بایست سه نمونه از پوسترهای خود را که پیشتر طراحی کرده‎اند در ابعاد A6 با فرمتjpg  به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود تا 4 تیر ماه، به نشانی posternacf@gmail.com ارسال کنند.

اشکان قازانچایی کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد پژوهش هنر، طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری چندین جشنواره و نمایشگاه، بازرس اصلی اولین دوره انجمن طراحان پوستر تئاتر است که تاکنون سابقه حضور  بسیاری در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد داخلی و بین المللی داشته و موفقیت های بسیاری را نیز کسب کرده است.
این دومین سال پیاپی است که کارگاه آموزشی طراحی پوستر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. کتاب «اعلان گفتگو» که دربرگیرنده آثار منتخب شرکت کنندگان در کارگاه سال گذشته بود، به تازگی منتشر شده است.
شایان ذکر است شرکت در کارگاه  آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا رایگان است و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا خواهد شد. اسامی برگزیدگان جهت شرکت در کارگاه  9 تیرماه از طریق سایت فرهنگسرای نیاوران اعلام می‎شود. همچنین از آثـار طراحی شده در این کارگاه نمایشگاهی برگـزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22802825 تماس حاصل فرمایند.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران