در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در نشست مدیران استان تهران گفت :

جریان‌سازی‌ در تئاتر باید از استان‌ها آغاز شود

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با اشاره به اینکه همه ارگان‌ها درگیر فضای تئاتر هستند، گفت: اگر زبان، زبانِ گویای دغدغه‌ها باشد، ارگان‌ها از انجمن بعنوان بازوی قابل اعتماد در این فضا استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایران تئاتر، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران روز گذشته در نشست مدیران انجمن‌های نمایشی شهرستان‌های استان تهران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با قدردانی و تشکر از تلاش‌های امیرحسین شفیعی که در مقام رئیس انجمن نمایش استان تهران مشغول به کار است، با بیان اینکه فضای تئاتر فضایی است که همه ارگان‌ها درگیر آن هستند، ادامه داد: ما باید دست را روی زانوی خود بگذاریم و با توجه به اینکه همه ارگان‌ها درگیر فضای تئاتر هستند؛ چنانچه زبان، زبانِ گویای دغدغه‌ها باشد ارگان‌ها هم این نیاز را حس می‌کنند و از انجمن به عنوان بازوی قابل اعتماد در این فضا استفاده خواهند کرد.

نیلی همچنین با اشاره به اینکه ‌از قدیم مشکلاتی در حوزه تئاتر استان ها بوده و من هم دوست دارم مسائل را حل کنم، اظهار کرد: موضوع حائز اهمیت دیگر تاکید بر جریان‌سازی‌هادر تئاتر است که باید از استان‌ها آغاز شود.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با تاکید بر اینکه لازم است دوستان برنامه‌های خوبی ارائه کنند باید اولویت‌ها مطرح شوند، تصریح کرد: اگر بخواهیم تئاتر سالم، اندیشمند و دغدغه‌مند داشته باشیم باید از استان‌ها و شهرستان‌ها کار را آغاز کنیم و تاکید من در این روزها این است که به استان‌ها سر بزنیم و از نزدیک مسائل را رفع کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست پس از رونمایی از کتاب مرحوم داوود سرلک، تندیس انجمن هنرهای نمایشی به پاس قدردانی از تلاش‌های جواد مستخدمی به او اهدا شد. همچنین مجید رضوانی حکم تمدید مدیریت انجمن هنرهای نمایشی فیروزکوه را دریافت کرد.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران