در حال بارگذاری ...
با برگزاری مراسم افتتاحیه در تالار مولوی

اجرای «آقامحمد خان» و «پرده خانه» آغاز شد

نمایش های«پرده خانه» به کارگردانی شیما اسدی از دانشگاه سوره در روز دوشنبه و «آقامحمد خان» به کارگردانی نوید معمار کرمانی از دانشگاه تهران در روز سه شنبه، در مرکز تئاتر مولوی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه افتتاح شدند.

به گزارش ایران تئاتر اجرای نمایش های «آقامحمد خان» و «پرده خانه» در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی که از روز دوشنبه 28 خردادماه با استقبال بی نظیر هنرمندان تئاتر، سینما و اهالی رسانه آغاز شده و تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.
«آقامحمد خان» هر شب -به غیر از شنبه ها- ساعت 18 و با بازی بازیگرانی همچون امیر حسین باقریان، نیلوفر شایانی، نیلوفر لاری، علی داوودی، حسام باقریان، از دانشجویان دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و «پرده خانه» هر شب -به غیر از شنبه ها- ساعت 20:30 با بازی پرنیا بارزید، ابراهیم برزیده، نیکو پشوتن، امیرحسین حکیمی، مجید خلیلی، شادی شاه علی، عسل غروی، آیدا فرخ منش، کیمیا هوشمند از دانشجویان دانشگاه سوره به روی صحنه می روند.
همچنین قابل ذکر است نمایش «شکیل اونیل» به کارگردانی امیر کامران و علی حسین زاده از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد از 5تیرماه به اجراهای این مرکز اضافه خواهد شد.
برای دیدن اجراهای مرکز تئاتر مولوی، همه روزه -به جز شنبه ها- به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com نسبت به خرید بلیط آثار مذکور اقدام فرمائید.




نظرات کاربران (1)