در حال بارگذاری ...
پس از دیدن «گرگ سیاه ...» و «بزک زنگوله پا» در تالار هنر عنوان شد

پیشنهاد عمو فتیله‌ای‌ها برای دیدن دو نمایش

حمید گلی و علی فروتن با حضور در تالار هنر و در میان استقبال تماشاگران به تماشای دو نمایش «گرگ سیاه و زشت که اصلاً نمیشه درباره‌اش نوشت» و «بزک زنگوله پا» نشستند و دیدن هردو نمایش را برای خانواده‌های مفید خواندند.

به گزارش ایران تئاتر حمید گلی که کیفیت هردو نمایش را در سطحی بسیار حرفه‌ای می‌داند درباره تجربه دیدن این نمایش‌ها گفت: هردو نمایش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و من پیشنهاد می‌کنم خانواده‌ها به دیدن هر دو این نمایش‌ها بیایند. البته اگر بخواهند در دیدن نمایش‌ها اولویت‌بندی کنند و اگر من بخواهم این دو اثر را رتبه‌بندی کنم نمایش «بزک زنگوله پا» به دلایلی بهتر از «گرگ سیاه و زشت که اصلاً نمیشه درباره‌اش نوشت» است. در نمایش «گرگ سیاه و ...» تجاربی اتفاق می‌افتد و بارقه‌هایی رخ می‌دهد که باعث جذابیت نمایش می‌شود و مخاطب را راضی نگه می‌دارد اما در نمایش «بزک زنگوله پا» یک‌روندی در لباس، گریم، دکور، موزیک زنده و ... در سیر داستان طی می‌شود اتفاقات نویی را در نمایش رقم‌زده است و همین عامل باعث جذابیت نمایش شده است. البته صدای مرحوم محمود بهادری که نویسنده این اثر هستند نیز روی نمایش فضای ویژه‌ای به این اثر داده است.
علی فروتن ضمن تائید سخنان دوست، همکار و هم‌تیمی قدیمی خود به شخصیت‌های گرگ در هر دو نمایش اشاره کرد و گفت: گرگ‌ها در هردو نمایش بسیار جذاب هستند و به همین دلیل مورد توجه تماشاگران به‌خصوص کودک و نوجوان خواهند بود. بدمن های نمایش کودک به دلیل اینکه بد هستند و هرکاری بخواهند می‌کنند و یا هر حرفی را می‌زنند بسیار مورد توجه کودکان قرار می‌گیرند. این بچه‌ها یک شیطنت پاستوریزه در وجود پنهان خود دارند و با بروز شیطنت‌های هیجان‌انگیز روی صحنه که یک‌جورهایی خودشان را هم در آن می‌بینند به وجد می‌آیند و آن‌ها را دوست دارند. هر دو گرگ این دو نمایش چنین ویژگی‌هایی دارند که فکر می‌کنم مورد توجه بچه‌ها قرار بگیرد.
علی فروتن با اشاره به کم‌رنگ شدن حضور گروه عمو فتیله‌ای‌ها گفت: ازآنجاکه مخاطبان سیما ما را بیشتر به آخرین حضورمان در تلویزیون می‌شناسند، هنوز این عنوان را برای ما انتخاب می‌کنند ولی احتمالاً با پخش سریال «دوقلوها» که به‌زودی تولید آن آغاز می‌شود و ما به همراه علی مسلمی هر سه در آن حضور داریم شاید دیگر عمو فتیله‌ای‌ها تغییر کنند.




مطالب مرتبط

«دوره‌گردها» در تالار هنر

«دوره‌گردها» در تالار هنر

نمایش «دوره‌گردها» به کارگردانی علی فروتن، در راستای طرح تناوبی تئاتر، از روز سه‌شنبه ۱۱ مهر 1402 در تالار هنر اجرا خواهد شد.

|

حمید گلی مطرح کرد

فاصله خودمان را با کودکان و نوجوانان کوتاه‌تر کنیم
حمید گلی مطرح کرد

فاصله خودمان را با کودکان و نوجوانان کوتاه‌تر کنیم

حمید گلی عضو شورای انتخاب بخش تئاتر نوجوان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان می‌گوید یکی از فاکتورهای مهم در ارتباط با تولید اثر برای کودکان این است که فاصله خودمان را با کودکان و نوجوانان کوتاه‌تر کنیم و به آن‌ها نزدیک‌تر شویم تا اثری که تولید می‌شود ...

|

با معرفی شورای انتخاب آثار بخش نوجوان جشنواره بیست‌وهشتم

8 نمایش در بخش نوجوان جشنواره بیست و هشتم رقابت می‌کنند
با معرفی شورای انتخاب آثار بخش نوجوان جشنواره بیست‌وهشتم

8 نمایش در بخش نوجوان جشنواره بیست و هشتم رقابت می‌کنند

از سوی شورای انتخاب، آثار راه‌یافته به بخش نوجوان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، این رویداد نمایشی معرفی شدند.

|

نظرات کاربران