در حال بارگذاری ...

«ترنج» به روایت افسانه زمانی در کانون پرورش فکری

افسانه زمانی نمایش «ترنج» را از اواخر تیرماه سال‌جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌برد.

به گزارش ایران تئاتر، این کارگردان تئاتر که تاکنون نمایش‌های گوناگونی همچون «دختران باغ های قالی»، «سه بچه خوک»، «حکایت مرد کوهستان» و... را برای تماشاگران کودک و نوجوان اجرا کرده، نمایش تازه خود را با متنی که به طور مشترک توسط خودش و نسرین خنجری نوشته شده، از اواخر تیر ماه در کانون پرورش فکری صحنه خواهد برد.

 در خلاصه داستان این نمایش آمده: «عمارت اعیانی، برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهو ست، در مطبخ هم همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند، اما ترنج کوچولو دلخور است، چراکه هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می رود که....»

این اثر نمایشی با بازی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی و مرضیه نادری اجرا می‌شود. همچنین در کنار این گروه، دو بازیگر خردسال بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده نیز ترکیب بازیگران را کامل می‌کنند.

سینا ییلاق‌بیگی به عنوان طراح صحنه با این نمایش همکاری دارد و طراحی اشیا نیز برعهده منیر مولوی‌زاده است. عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز و مهدی دوایی نیز به عنوان طراح پوستر و بروشور، گروه اجرایی این نمایش را همراهی می‌کنند. به زودی جزییات بیشتری درباره گروه اجرایی این نمایش اعلام خواهد شد.




نظرات کاربران