در حال بارگذاری ...
بازی همزمان اندرو گارفیلد، دنزل واشنگتن و جیم پارسونز در سه نمایش متفاوت در برادوی

رونق تئاتر نیویورک با حضور ستارگان مشهور آمریکایی

سالن‌های تئاتر در برادوی این روزها با میزبانی از ستارگانی همچون اندرو گارفیلد، دنزل واشنگتن، جیم پارسونز و... روزهای شلوغی را سپری می‌کنند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از نیویورک تیاتر، سالن‌های تئاتر در برادوی این روزها بواسطه اجرای آثار نمایشی مختلف با نقش‌آفرینی ستارگان مطرحی همچون؛ گلندا جکسون، مت بومر، بت میدلر، اندرو گارفیلد، دنزل واشنگتن، ملیسا بنویست، جیم پارسونز و... روزهای شلوغ و پررونقی را سپری می‌کند.

در میان نمایش‌های متعددی که با نقش‌آفرینی ستارگان مطرح و شناخته شده این روزها در برادوی روی صحنه هستند، سه نمایش «فرشتگان در آمریکا» با بازی اندرو گارفیلد، کمدری درام «پسرانِ گروه» با بازی جیم پارسونز و نمایش «مرد یخین می‌آید» با بازی دنزل واشنگتن بیش از دیگر نمایش‌ها با استقبال مواجه شده‌اند.

نمایش «مرد یخین می‌آید» نوشته یوجیل اونیل با کارگردانی جورج سی.ولف در سالن تئاتر برنارد جاکوبز برادوی روی صحنه است. این نمایش که اجرای خود را از روز 26 ماه آپریل 2018 ( 6 اردیبهشت‌ماه 97) در این سالن آغاز کرده با استقبال خوبی از سوی دوستداران تئاتر روبرو شده تا جایی‌که بر اساس اعلام سایت رسمی سالن تئاتر برنارد جاکوبز بلیط‌های این نمایش تا روز 1 ماه جولای 2018 (10 تیرماه 97) پیش‌فروش شده است.

در این اثر نمایشی که اسکات رودین تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، ژول فیشر و پگی آیزنهاور به طور مشترک بعنوان طراحان نور و صحنه، سانتو لوکواستو بعنوان طراح لباس و ان راث بعنوان دستیار کارگردان با جورج سی.ولف همکاری می‌کنند.

سالن نیل سایمون تیاتر در برادوی نیز این روزها میزبان نمایش «فرشتگان در آمریکا» با کارگردانی ماریان الیوت و نقش‌آفرینی اندرو گارفیلد است.

در این اثر نمایشی که تیم لووی، جردن روث و الیوت هارپر  تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، پائول کانتیبل بعنوان طراحان نور، ایان دیکسون بعنوان طراح صدا و ایان مک‌نیل بعنوان طراح صحنه با ماریان الیوت همکاری می‌کنند. به گفته تهیه‌کنندگان این نمایش تمام بیلت‌های این نمایش تا 15 ماه جولای 2018 (24 تیرماه) فروخته شده است.

کمدری درام «پسرانِ گروه» نوشته مارت کرولی با کارگردانی جو مانتلو و نقش‌آفرینی جیم پارسونز نیز این روزها در سالن Booth Theatre برادوی روی صحنه است.

در این اثر نمایشی با تهیه‌کنندگی رایان مورفی و دیوید استون، هیو ون‌استون بعنوان طراح نور، لئون رودنبرگ بعنوان طراح صدا، و دیود زین بعنوان طراح صحنه و دستیار کارگردان با جو مانتلو همکاری می‌کنند.

بر اساس اعلام سایت Booth Theatre بلیت‌های این نمایش که تا روز 11 ماه آگوست 2018 (20 مردادماه 97) روی صحنه خواهد بود پیش فروش شده است و امکان تمدید اجرای این نمایش تنها به مدت یک هفته ممکن است.




نظرات کاربران