در حال بارگذاری ...
مدیر روابط عمومی خبرداد

تالار هنر صبح‌ها نیز فعال می‌شود

مدیر روابط عمومی تالار هنر از آغاز اجرای ویژه و فعال شدن این تالار در صبح‌ها خبرداد.

سعیده آجربندیان مدیر روابط عمومی تالار هنر در گفت‌وگو با ایران تئاتر ضمن اعلام خبر فوق گفت: به اطلاع تماشاگران محترم و فرهیخته تئاتر تخصصی کودک و نوجوان می‌رسانیم که تالار هنر در فصل تابستان در نوبت صبح نیز با اجرای ویژه نمایش‌ها پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
دکتر آجربندیان اولین برنامه اجراهای صبح این تالار را که تا 15 تیر آن قطعی شده به شرح ذیل اعلام کرد.
۱. نمایش موزیکال «بزک زنگوله پا» به نویسندگی محمود بهادری و کارگردانی شیرین کاشفی علاوه بر 19:30 در سانس صبح نیز به صحنه می‌رود.
۵ تیر ساعت ۱۰ صبح
۱۰ تیر ساعت 11:30
۱۱ تیر ساعت ۱۰

۲. نمایش «گرگ سیاه و زشت که اصلاً نمیشه دربارش نوشت» به نویسندگی میثم عباسی و کارگردانی ندا نوری علاوه بر اجرای ساعت 18 در سانس صبح به صحنه می‌رود.
۱۰ تیر ساعت 10:30 صبح
۱۲ تیر ساعت ۱۰
۱۳ تیر ساعت ۱۰
مدیر روابط عمومی تالار هنر در پاسخ به این سؤال که در ایام تابستان با توجه به تعطیلی مدارس، مخاطبان نمایش‌های سانس صبح چه کسانی خواهند بود گفت: در سانس صبح علاوه بر مخاطبان عمومی که تا پیش‌ازاین فقط امکان حضور در سانس عصر را داشتند می‌توانند با تهیه بلیت به دیدن نمایش‌ها بیایند و همچنین با توجه به استقبال گروه‌های نمایشی از این طرح و هماهنگی آن‌ها از مهدهای کودک‌ نیز دعوت به‌عمل‌آمده است. از این برنامه تاکنون اجرای 5 تیرماه را پشت سر گذاشته‌ایم که به‌عنوان اولین اجرای این برنامه با استقبال و برنامه‌ریزی مناسبی انجام شد.
دکتر آجربندیان در خصوص اهمیت این طرح گفت: علاوه بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های تالار هنر ما تلاش خواهیم کرد با این برنامه و دیگر برنامه‌های طراحی‌شده در شناساندن بیش‌ازپیش تالار هنر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تالارهای تخصصی تئاتر کودک در کشور گام‌های روبه‌جلو برداریم. ما در این خصوص در برنامه‌های خود از حضور اسپانسرها در حوزه‌های مختلف و به نفع تئاتر کودک و تالار هنر بهره خواهیم برد.
مدیر روابط عمومی تالار هنر با اشاره به شعار امسال مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: با توجه به اینکه وزارت فرهنگ از اعضای شورای هماهنگی و کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک است و با توجه به اینکه شعار امسال این مرجع «حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان» اعلام‌شده ما تلاش خواهیم کرد برنامه‌های خود را در این خصوص گسترش دهیم. البته ما پیش‌ازاین نیز در فراخوان اجراهای سال جاری که اواخر سال قبل منتشر شد به این مهم توجه داشتیم اما با این شعار قطعاً اقدامات بیشتری در این خصوص خواهیم کرد. هم‌اکنون چند طرح درباره کودک کار و نیز نمایشی با حضور کودکان کار به این تالار پیشنهادشده که در حال بررسی آن هستیم و به‌زودی خبرهای خوبی در این خصوص منتشر خواهیم کرد.
علاوه بر اجرای صبح‌ها «گرگ سیاه و زشت که اصلاً نمیشه دربارش نوشت» ساعت 18 و  «بزک زنگوله پا» ساعت 19:30 هرروز به جز شنبه‌ها تا 15 تیرماه روی صحنه تالار هنر خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران