در حال بارگذاری ...
در پردیس تئاتر شهرزاد

اولین رویداد هنر معاصر کانسپت برگزار می شود

اولین رویداد هنر معاصر کانسپت به همت گروه هنری آژاکس در پردیس تئاتر شهرزاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، رویداد هنر معاصر "کانسپت" به میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد و به همت گروه هنری "آژاکس" به مدیریت مسعود بهارلو، با هدف گسترش و تعالی عرصه فعالیت هنرمندان پویا در زمینه هنرهای معاصر ایرانی و با توجه به نیاز مبرم انسجام و قوام هنرهای معاصر در ایران و لزوم پایه گذاری و برپاداری این برنامه کلان و بلندمدت هنری؛ شنبه های آخر هر ماه، برقرار خواهد بود.

در این رویداد، هر ماه از هنرمندان نامی در زمینه‌های گوناگون هنرهای معاصر از جمله پرفورمنس آرت، ویدیو آرت، اینستالیشن، کلاژ، نقاشی کانسپچوآل، لند آرت و ... آثاری شرکت داده می شود که اولین برنامه از این سری رویدادها،  در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۷ در دو سانس در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد.

عوامل این برنامه عبارتند از: طراح و تهیه‌کننده: مسعود بهارلو، مدیر هنری رویداد: نازنین کریمی، مشاور طراح و تهیه کننده: محمد بهرامی، مشاور هنری رویداد: بهزاد جاودان فرد، دبیر رویداد: علی افشار، مدیر تولید رویداد: هاتف کلاته، سرمایه گذار و جانشین تهیه کننده: مهران ارویی، مدیر اجرایی: میثم اسدالهی، طراح اقلام تبلیغاتی: مهدی توسلی، برنامه‌ریز: سودا صباغی، و روابط عمومی و تبلیغات مجازی: فریبا جدیدی.

علاقه‌مندان جهت کسب هر گونه اطلاعات یا هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۲۱۲۱۲۹۲ روابط عمومی رویداد تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران