در حال بارگذاری ...
جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران در گفتگو با ایران تئاتر خبر داد

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی انتخاب شدند

جواد مستخدمی از انتخاب اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه آذربایجان شرقی با اخذ رای ۲۰۲ برای مدت دو سال خبر داد.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: رای‌گیری انتخاب اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه آذربایجان شرقی روز گذشته در مجمتع سینمایی تبریز برگزار شد و از 35 گروه ثبت شده و 212 نفر عضو واجد شرایط رای دادن، 202 نفر با حضور در محل رای گیری آراء خود را به صندوق انداختند.

عضو هیات مدیره انحمن هنرهای نمایشی ایران ادامه داد: در این انتخابات 202 تفر از واجدین شرایط با حضور پای صندوق از میان 13 کاندیدای موجود، 5 نفر را بعنوان اعضاء اصلی و 2 نفر را نیز بعنوان اعضاء علی‌البدل برای مدت دو سال بعنوان اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه آذربایجان شرقی انتخاب کردند.

مستخدمی همچنین افزود: پس از رای گیری و شمارش آرا از میان 13 نفری که بعنوان کاندید معرفی شده بودند، به ترتیب حمید بالغ با 180 رای، بابک نهرین با 117 رای، فرناز فتح رازی با 104 رای، فرزاد تقی‌لر با 104 رای، رامین راستی با 101 رای، احمد رجب‌پور با 101 رای، میرعباس خلیفه با 102 رای، جمال ساقی‌نژاد با 86 رای  و محمد یوسفی‌زاده با 84 رای، بعنوان اعضای منتخب هیات مدیره انتخاب شدند.

بر اساس از میان افراد انتخاب شده 5 تن از این افراد بعنوان اعضاء اصلی و 2 نفر بعنوان اعضاء علی‌البدل در هیات مدیره مشغول بکار می‌شوند.




نظرات کاربران