در حال بارگذاری ...
پس از جشنواره اولین تجربه به صحنه می‌رود

«درستکارترین قاتل دنیا» در حوزه هنری قم

نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» نوشته افشین هاشمی به کارگردانی محمدرضا پیغمبری از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در سالن سوره حوزه هنری قم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» نوشته افشین هاشمی به کارگردانی محمدرضا پیغمبری سه شب در سالن سوره حوزه هنری قم به روی صحنه می‌رود. در این نمایش قاتلی نحوه‌ی به قتل رسیدن یکی از نویسندگان مشهور دنیا را برای مخاطبان روایت می‌کند. عوامل نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» که همگی از هنرجویان کارگاه اولین تجربه هستند، این اثر را برای نخستین بار در پنجمین جشنواره اولین تجربه به روی صحنه برده‌اند.
این نمایش از 14 تا 16 تیرماه 1397 و از ساعت 19 و 30 دقیقه برای هنرمندان، پیشکسوتان و هنرجویان اجرا خواهدشد. مهسا عسگری، سجاد بختیارزاده و رضا جعفری در این اجراها به ایفای نقش خواهندپرداخت.
محمد صالح دانش آهنگساز، منصوره اسدی منشی صحنه، مهدی پاشور طراح پوستر و برشور و زهرا محمدی طراح صحنه نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» را به عهده دارند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «شیرهای خان‌بابا سلطنه» اجرا شده در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

وقتی اجرای یک نمایش؛ بیش از هر چیزی خلاء آموزش را بازتاب می‌دهد
نگاهی به نمایش «شیرهای خان‌بابا سلطنه» اجرا شده در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

وقتی اجرای یک نمایش؛ بیش از هر چیزی خلاء آموزش را بازتاب می‌دهد

امین خرمی*: قصه و داستان نمایشنامه «شیرهای خان‌بابا سلطنه»، داستانی که در بیش‌ از یک قرن گذشته به قلم افشین هاشمی روایت می‌شود؛ برای بسیاری از هنرمندان تئاتر و مخاطبان این هنر آشناست. اثری که ...

|

نظرات کاربران