در حال بارگذاری ...
دبیر سومین دوره اعلام کرد

اسامی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر عنوان

محمد باقر نباتی مقدم، دبیر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان با اعلام اینکه این جشنواره روزهای ۲۳تا ۲۹ تیرماه در بخش مختلف در شهر اردبیل برگزار می شود، اسامی آثار راه یافته به بخش پرفرمنس و هنرهای اجرایی را اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر از اردبیل،وی با اعلام این خبر گفت: اکرم حاج حسینی، مریم ندایی و علی ملکی، اعضای شورای انتخاب جایزه زنده یاد مجید واحدیزاده، از بین آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره، شش اثر را بدون اولویت برای حضور در بخش پرفرمنس و هنرهای اجرایی جشنواره خصوصی تئاتر عنوان معرفی کرده اند.

نباتی مقدم، افزود: «مربع» کار نعمت صداقتی و یوسف صدساله، «فریاد بی صدا» کار نیره بنیادی، «استیج» کار فیاض بهرام، » کار امین غفاری  » bom&deth  ، «اولین یادواره هویت» کار سجاد دادپور، «خشکیده در زمین» کار محمد رضا صدیق و« عناوین آثار راه یافته به بخش پرفرمنس و هنرهای اجرایی هستند.

وی اظهار داشت: همچنین دو اثر «عشق به زندگی» کار یوسف صد ساله و «چوب پا» کاری از احد و صمد مخطوط به انتخاب دبیر جشنواره در طول ایام برگزاری جشنواره برای علاقه مندان اجرا می شوند.

در بخش صحنه‌ای نیز سعید نوریان، علی دانش، آرزو مهری، سعید قلندری و الهام برزین؛ اعضای شورای انتخاب بخش های جایزه حسن نجفلو، جایزه داود جلایی و جایزه سلیم رحیمی، پس از بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه، 13 اثر را برای حضور در سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان معرفی کردند.

«آن سه نفر» کار محمد رزمی از پارس آباد، «اپوستوس» کارتوحید سیف از اردبیل، «اوزلم» کار حسن عظیمی از میانه، «ناگهان زود» به کار گردانی مهدی صالح یار از تبریز، «قوی تر» کار سایه عباس پور از اردبیل، «سفر سوزنبان» به کارگردانی نقی یحیایی از تبریز، «خری که فکر می کند بیشتر از همه می داند» کار اشکان حسنی از بیله سوار، «جورتدان» به کارگردانی فرهاد توفان از اردبیل، «سازش» کار هادی آقازاده از اردبیل، «دیو بچه های شیطون» کار حامد حیدری باریس از اردبیل، «پسرک مهربون» کار نینا شاه محمدی از اردبیل و «دنیای مجازی» کار جاوید اسماعیلی از تبریز، عناوین نمایش های راه یافته به بخش نمایش های صحنه ای سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان هستند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران