در حال بارگذاری ...
جواد مستخدمی عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران در گفتگو با ایران تئاتر

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی زنجان انتخاب شدند

هنرمندان تئاتر استان زنجان با حضور در پای صندوق رای، اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه زنجان را برای مدت دو سال انتخاب کردند.

جواد مستخدمی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت: رای‌گیری انتخاب اعضاء هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه زنجان در فرهنگسرای امام خمینی شهر زنجان برگزار شد.

مستخدمی در ادامه با بیان اینکه این انتخابات با حضور اعضاء 13 گروه ثبت شده در این استان برگزار شد، افزود: در مجموع در استان زنجان 79 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در روز رای‌گیری 63 نفر پای صندوق حاضر شده و آراء خود را به صندوق ریختند.

عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران ادامه داد: در این انتخابات 9 نفر کاندیدای حضور در هیات مدیره بودند که 3 تن از این افراد در همان روز انتخابات انصراف دادند و در پایان رای‌گیری نیز حسن اسدی 23 رای، فیاض حاجی‌لو 28 رای، محمود عرب‌خانی 28 رای، امیر سهامی 33 رای، حسین نجفی 34 رای و حمیدرضا قزلباش 42 رای را به خود اختصاص دادند.

مستخدمی در پایان تصریح کرد: در نهایت آقایان حمیدرضا قزلباش، حسین نجفی و امیر سهامی بعنوان اعضاء اصلی هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و آقایان محمود عرب‌خانی و فیاض حاجی‌لو نیز بعنوان اعضاء علی‌البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند.




نظرات کاربران