در حال بارگذاری ...
پنجشنبه 21 تیر در تالار هنر

«چارلی و کارخانه شکلات سازی» با حضور برومند و بزدوده افتتاح می شود

نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» روز پنجشنبه ۲۱ تیر با حضور احترام برومند و عادل بزدوده در تالار هنر افتتاح می شود.

به گزارش ایران تئاتر احترام برومند و عادل بزدوده دو چهره شناخته شده تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان، میهمان ویژه اولین اجرای نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» به کارگردانی فریبا دلیری خواهند بود.
این نمایش که بر اساس قصه ای از رولد دال توسط فریبا دلیری و هادی حسنعلی نوشته شده ساعت 20 روز پنجشنبه 21 تیر ماه اجرای خود را در تالار هنر آغاز می کند.
بازیگران این نمایش زنده- عروسکی آرش صادقیان حقیقی، آرین ناصری مهر، شیرین کاشفی، محمود صامت، محیا نمازی، امیر رضا جدیدی، پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمد رضا اصغری و سورنا نجفی هستند.
بازی دهندگان عروسک مهبد فیضی، آوا ناصری مهر، احسان سامانی منش و پیرایه پیروزنیا و بازیگران افتخاری این اثر جذاب نوید فرحمرزی، روشنک کریمی، مینووش رحیمیان و امیر محمد انصافی هستند که در بخش های تصویری با گروه همراهی می کنند.
طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک روش، ساخت دکور را امیر عباس کبوتر صحرایی، طراحی و ساخت تصاویر را رامین بهادری، طراحی و ساخت عروسک و لباس اومپاها و آکسسوار را شیدا صفوی، طراحی لباس را فاطمه نمازی، طراح حرکت را مهبد فیضی وطراحی گریم را فریبا دلیری بر عهده دارند.
 سعید ناصری مهر نیز مدیر تولید این نمایش، پونه عسگر خانی نیز دستیار کارگردان، بازی گردان کودکان آرین ناصری مهر و مدیران صحنه احسان سامانی منش و مهرنوش دلیری هستند.
 حمید رضا شجاعی آهنگسازی را بر عهده دارد و پانیذ شهرستانی و حمید رضا شجاعی ترانه هایی که توسط هادی حسنعلی سروده شده را می خوانند.
 از دیگر عوامل این اثر نمایشی، عکاس سهیل دلیری، طراح پوستر و بروشور محمد حسین توکلی، طراح نورعلی اشرف سماعی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای زهرا شایان فر، تبلیغات فضای مجازی آرش صادقیان حقیقی و رامین بهادری، ضبط تصاویر در استودیوسهیل و ساخت ماکت صحنه پیرایه پیروزنیا هستند.
نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی در ساعت 20:15 در تالار هنر واقع در ‏‎خیابان مفتح جنوبی، خ ورزنده اجرا می شود. خرید اینترنتی: http://www.irannamayesh.com/theater/8300 و شماره رزرو تلفنی: 09227742043 صفحه ی اینستاگرام گروه: ‏https://www.instagram.com/chalik_theatre_group مسیرهای تهیه بلیط، رزرو و ارتباط با این نمایش هستند.

 




نظرات کاربران