در حال بارگذاری ...
با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی؛

کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی عازم یونان شد

کارگردان برگزیده بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی برای شرکت در کارگاه های آموزشی عازم یونان شد.

به گزارش ایران تئاتر، حسین پوریانی فر که در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ، عنوان کارگردان برگزیده جشنواره را از آن خود کرد با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در این کارگاه های دو هفته ای شرکت می کند.
کارگاه های آموزشی برای دانشجویان رشته تئاتر از سراسر دنیا، در تاریخ 27 تیر تا 10 مرداد ماه سالجاری و به مدت دو هفته برگزار می شود.
این برنامه آموزشی تحت عنوان مدرسه تابستانی تئاتر اپیداوروس آتن از 18 جولای تا 1 آگوست در یونان اجرا می شود.
حسین پوریانی فر که با نمایش هار در جشنواره دانشگاهی حضور داشت پیش از این نمایش های شینیون و بی مرگی را در پرونده کاری دارد. نمایش شینیون او دو دوره گذشته این جشنواره موفق به کسب جایزه شده است. نمایش هار قرار است امسال در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرای عموم داشته باشد.
اداره کل هنرهای نمایشی در راستای دانش افزایی و ارتقای توان اجرایی دانشجویان تئاتر و طبق اعلام قبلی شهرام کرمی ، این وعده را عملی کرد.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر
در گفت‌وگو با مدیرکل هنرهای مطرح شد

از تصویب سند تحول تا راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر

کاظم نظری، به مناسبت روز ملی هنر‌های نمایشی (هفتم فروردین)، ضمن توضیحاتی درباره سند تحول و راه‌اندازی بنیاد ملی تئاتر، اولویت‌های اداره کل هنر‌های نمایشی در سال جدید را تشریح کرد.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی از  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت پیام پر از مهر و محبت تان برای خانواده نجیب و ارزشمند تئاتر نه تنها ایجاد انگیزه دوچندان و مضاعف در آغاز سال جدید شد بلکه مهر تایید آن شورا به عنوان مرجع عالی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هدایت امور فرهنگی در ...

|

ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم
ارزیابی مدیرکل هنرهای نمایشی از شرایط تئاتر در سال 1402 

هرچه در توان داشتیم، انجام دادیم ولی با شرایط مطلوب فاصله داریم

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان این نکته که هرچه در توان داشتیم برای تئاتر در سال 1402 انجام دادیم ولی با شرایط ایده‌آل فاصله داریم، گفت برای پیشبرد اهداف عرصه هنر و فرهنگ، نهادهای دیگر هم باید به کمک وزارت ارشاد بیایند.

|

نظرات کاربران