در حال بارگذاری ...
دکتر کزازی در اجرای «قلعه حیوانات» در تئاترشهر کرج:

سرمایه اصلی هنرمندان تئاتر باور استوار و دلبستگی پرشورشان به این هنر است

تئاتر شهر کرج با نمایش «قلعه حیوانات» میزبان دکتر میرجلال الدین کزازی شد.کزازی دراین باره گفت: کسانی که به تئاتر می پردازند، سرمایه شان آن باور استوار و دلبستگی پرشور به این هنر است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی آموزشگاه هنرهای نمایشی فانوس هنر استان البرز، جمعه 29 تیرماه میرجلال الدین کزازی میهمان ویژه دومین شب اجرای نمایش «قلعه حیوانات» در تئاترشهر کرج یود.
کزازی ضمن ابراز خرسندی از تماشای نمایش «قلعه حیوانات» گفت: از تماشای این کار لذت بسیار بردم. برای اینکه کسانی را در صحنه دیدم که نقششان را استادانه بازی می کردند. همه ما دیدیم که بازیگران این نمایش، چگونه سنجیده، درست، به آیین نقششان را بازی کردند. از خانم خوش نژاد و خانم آزرمی، سپاسگزارم که با تلاش و تکاپوی و باور بسیار پر شور و استوار، این نابازیگران را به بازیگر دگرگون کرده اند.
وی افزود: همه بخش های این نمایش در جای خودش ارزشمند بود و آنچه بایسته های صحنه است، بسیار عالی بود. من فرخباد و دستمریزاد می گویم به یک یک این هنرمندان گرامی که در اینجا هستند.
این مترجم ادبیات جهان و استاد ادبیات فارسی با اشاره به متن نمایش گفت: امشب یکی از دشوارترین، پیچیده ترین متون جهان را که «مزرعه حیوانات» جورج اورول است اجرا شد.  همه ما می دانیم که تئاتر هنری است که در ایران چنان که باید شناخته شده نیست و ارج نهاده نمی شود. کسانی که به تئاتر می پردازند، سرمایه شان آن باور استوار و دلبستگی پرشور به این هنر است.
گفتنی است: نمایش «قلعه حیوانات» اقتباسی است از رمان نمایش «قلعه حیوانات»  اثر جورج اورول که توسط بهروز غریب پور به نمایشنامه تبدیل شده است. سعیده خوش نژاد و عارفه آزرمی طراح و کارگردان نمایش هستند. بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: یگانه کلانتر، عسل حسینی، نرگس هاشمی، مهسا مشهدی عباسی، نیکو فلاح، نگین رضایی، حانیه کنعانی، الهه اقدام، لیدا هوشمند، ملیکا کوچنانی، یگانه کیا پاشا، ماهک رضاپناه، محدثه عموزاد، تینا خلج، ساغر علیزاده، گلناز فرهنگ.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از؛عروسک ساز: فاطمه سلجوقی، ساخت افکت: پدرام راجی، نریشن: سعید راستی، پدرام راجی، کیارش احمد زاده، سایه بازان: کیارش احمدزاده، یگانه کلانتر، یگانه کیاپاشا، عکاس: عسل نامداری، یاران صحنه: ساغر علیزاده، یگانه کلانتر، ملیکا کوچنانی، یگانه کیاپاشا، الهه اقدام.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران