در حال بارگذاری ...
نگاهی به آمار تماشاگران تئاتر شهر و تالار هنر

جذب قریب به شش هزار و هفصد تماشاگر برای هفت نمایش

سالن های مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر تعداد تماشاگران نمایش های در حال اجرای خود را از تاریخ شروع اجرا تا ۲۹ تیر ماه اعلام کردند. اجرای هفت نمایش در این سالن ها میزبان ۶۶۹۹ تماشاگر بودند.

به گزارش ایران تئاتر مجموعه تئاتر شهر که در حال حاضر 5 نمایش را روی صحنه دارد تعداد تماشاگران هر نمایش را به تفکیک اعلام کرده است.
سالن اصلی که میزبان نمایش خسیس به کارگردانی مریم کاظمی است طی 7 اجرایی که تا 29 تیر ماه داشته 2155 تماشاگر داشته است. برای این نمایش 349 بلیط تمام بها ، 409 بلیط نیم بها ، 802 بلیط تخفیف دار و 595 بلیط میهمان ارائه شده است. این نمایش 489 میلیون و 50 هزار ریال در گیشه دارد. گنجایش سالن اصلی 579 تماشاگر است و بها بلیط تمایش خسیس 40 هزار تومان قید شده است.
در سالن قشقایی نمایش تو مشغول مردنت بودی به کارگردانی مژگان خالقی با 28 اجرا 1625 تماشاگر داشته است. این سالن که 96 صندلی دارد 462 بلیط تمام بها ، 418 بلیط نیم بها ، 167 بلیط تخفیف دار و 578 بلیط میهمان ارائه کرده که گیشه اش را به 241 میلیون و 380 هزار ریال رسانده است.
نمایش پانزده سال آینده به کارگردانی سعید زارع نیز در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است. برای این سالن که 72 صندلی دارد طی 3 اجرایی که تا 29 تیر ماه داشته 19 بلیط تمام بها ، 19 بلیط تخفیف دار ، 50 بلیط میهمان ارائه شده که در مجموع 88 تماشاگر را شامل می شود . گیشه این نمایش 10 میلیون و 260 هزار ریال ثبت شده است.
دیگر نمایش این سالن با عنوان خداحافظ باغ آلبالو من به کارگردانی سارا مخاوات طی 3 اجرایی که داشته 18 بلیط تمام بها ، 32 بلیط تخفیف دار و 51 بلیط میهمان ارائه شده که 101 تماشاگر را شامل می شود. گیشه این نمایش 13 میلیون و 80 هزار ریال ثبت شده است.
اما در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر نمایش تلاش مذبوحانه به کارگردانی آناهیتا قرچه تا 29 تیر 10 اجرا داشته و میزبان 295 تماشاگر بوده است. برای این نمایش 112 بلیط تمام بها ، 91 بلیط تخفیف دار و 92 بلیط میهمان ارائه شده و گیشه آن 25 میلیون و 900 هزار ریال ثبت شده است. پلاتو اجرا برای 26 تماشاگر گنجایش دارد.
تالار هنر که تنها سالن تخصصی تئاتر کودک و نوجوان اداره کل هنرهای نمایشی است نیز از هفته سوم تیرماه پذیرای دو نمایش شازده کوچولو و چارلی و کارخانه شکلات سازی شده است.
نمایش شازده کوچولو به کارگردانی آناهیتا غنی زاده تا 29 تیر ماه میزبان 1072 تماشاگر بوده است. برای این نمایش 704 بلیط تمام بها ، 167 بلیط نیم بها ، 62 بلیط تخفیف دار و 139 بلیط میهمان ارائه شده که گیشه آن را به 152 میلیون و 415 هزار ریال رسانده است.
نمایش چارلی و کارخانه شکلات سازی به کارگردانی فریبا دلیری نیز تا این تاریخ میزبان 1363 تماشاگر بوده است. برای این نمایش 811 بلیط تمام بها ، 147 بلیط نیم بها ، 201 بلیط تخفیف دار و 204 بلیط میهمان ارائه شده است. گیشه این نمایش تا 29 تیر ماه مبلغ 190 میلیون و 485 هزار ریال ثبت شده است.
با پایان اجرای عمومی دو نمایشی که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه بوده اند ، طی هفته گذشته این تماشاخانه اجرایی نداشته است.

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید
در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید

سامان کرمی، کارگردان نمایش «هوش پشه‌ای» می‌گوید هنرمندان فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان باید همگام با تولیدات برتر جهان خوراک فکری جدید، به‌روز و جذاب برای این نسل آماده کنند.

|

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

گفت‌وگو با اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان «کتابخورها»

صداقت و احترام؛ شرط‌های ماندگاری در عرصه نمایش کودک
گفت‌وگو با اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان «کتابخورها»

صداقت و احترام؛ شرط‌های ماندگاری در عرصه نمایش کودک

اسماعیل رحیمی‌سروش، نویسنده و کارگردان نمایش «کتابخورها» با بیان اینکه مسیر زندگی‌اش با تماشای نمایش کودک تغییر کرده است، از لزوم صداقت و احترام در تولید اثر برای کودکان به عنوان شرط‌هایی برای ماندگاری در این عرصه سخن گفت.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

نظرات کاربران