در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

موضوع جشنواره ملی تئاتر اهواز برای سال آینده در مراسم اختتامیه اعلام می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با چهارمین شب از جشنواره ملی تئاتر اهواز ضمن بازدید از اجراها گفت: موضوع جشنواره ملی تئاتر اهواز برای سال آینده در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

به گزارش ایران تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در حاشیه اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز ضمن بازدید از اجراهای شب چهارم این جشنواره، اظهار کرد: آنچه که از مردم، هنرمندان و مهمانان شنیده می‌شود این است که در این جشنواره نمایش‌های خوب، تأثیرگذار و حرفه‌ای به اجرا درآمده‌ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه امیدواریم جشنواره ملی تئاتر اهواز در سال آینده به‌صورت بین‌المللی برگزار شود تصریح کرد: امیدواریم سال آینده میزبان بهترین گروه‌های نمایشی از سایر کشورها نیز باشیم‌.

وی استقبال مردمی از جشنواره تئاتر ملی اهواز را چشم‌گیر توصیف کرد و گفت: این جشنواره و رویدادهای مشابه می‌تواند نتایج خوبی در ارتقای سطح کیفی تئاتر خوزستان داشته باشد.

جوروند پیام جشنواره را معرفی اهواز به عنوان قطب فرهنگ و هنردر کشور عنوان و بیان کرد: ۲۳۰ هنرمند از سراسر کشور در اهواز گردهم‌آمده‌اند و این نشان می‌دهد که فصل مشترک بین هنرمندان، تنها هنر است و موانع دیگر نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

وی افزود: اهواز در هر ماه و فصلی می‌تواند میزبان جشنواره‌های مختلف باشد و گرمای تابستان نیز نمی‌تواند خللی در این امر ایجاد کند.

محمد جوروند گفت: انسجام در تولید آثار هنری، ارتقای کیفی کارهای هنری، افزایش انگیزه و ارتباطات هنرمندان تئاتر استان های مختلف را از اثرات مهم  این جشنواره برشمرد .

وی افزود: در مراسم اختتامیه، موضوع اصلی جشنواره ملی تئاتر اهواز برای سال آینده  اعلام می شود تا هنرمندان بتوانند برای سال آینده برنامه ریزی های اساسی را داشته باشند .

لازم به ذکر است که در چهارمین روز جشنواره ملی تئاتر اهواز، چهار نمایش از شهرهای آبادان، یاسوج، قم و کرمانشاه اجرا شد.

اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز از یکم تا هفتم مردادماه 1397 به دبیری ناصر چنانی در کلانشهر اهواز در حال  برگزاری است علاقمندان می‌توانند آثار هنرمندان تئاتر سراسر کشور را در مجموعه تالار امام رضا (ع) شهرک نفت و تالار آفتاب اهواز به صورت رایگان تماشا کنند.




نظرات کاربران