در حال بارگذاری ...
به پاس چهار دهه فعالیت

یک پلاتو به نام حسین محب اهری در شهر اهر نامگذاری شد

پس از اجرای نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی با حضور هنرمندان و مسئولان شهرستان اهر از محب اهری تقدیر شد. علیرضا آقازاده در این مراسم از نامگذاری یک پلاتوی نمایشی به نام محب اهری در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، تعدادی از مسئولان و نمایندگان شورای اسلامی شهرستان اهر ، مدیران برگزاری جشنواره تئاتر ارسباران، تعدادی از مدیران فرهنگی وزارت ارشاد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و تعدادی از هنرمندان پیشکسوت با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از مقام هنری حسین محب اهری بازیگر نمایش «خسیس» که این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته، قدردانی کردند.
در این مراسم که پس از اجرای نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی صورت گرفت، تعدادی از مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرستان اهر به همراه مسئولان برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه «ارسباران (قره داغ)» ضمن قرائت متنی در تجلیل از حسین محب اهری و قرائت متن پیام علیرضا آقازاده دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر ارسباران از نامگذاری یک پلاتوی نمایشی به نام محب اهری در شهرستان اهر خبر دادند.
حسین محب اهری نیز پس از برگزاری این مراسم قدردانی که با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه بود، توضیح داد: بیش از 44 سال است که در حوزه های مختلف بازیگری مشغول به فعالیت هستم و در این مدت نیز شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی بودم. اما امشب بسیار خوشحالم که روی صحنه تئاتر توسط تعدادی از مسئولان فرهنگی شهرستان اهر، وزارت ارشاد و جمعی از همکارانم از من قدردانی می شود به همین جهت جز خوشحالی غیر قابل توصیفی که در درونم وجود دارد چیز دیگری برای گفتن ندارم.
نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 8 با بازی حسین محب اهری، جمشید جهان زاده، ساقی زینتی، افشین زارعی، هومن رهنمون، میلاد رمضانی ورجاوند، عرفان میدانلو، حسام کلانتری، حسین مزینانی، نازنین صفا، مهراد زمانی، فاطمه خدابنده لو، سعید قره داغلی، حسن همتی، سعید تاجیک، مهدی رمضانی، شادی کارآیین، نرگس صفامنش، سمیه بیگی، سعید طاهرخانی، مجید مظفری، تانیا زارع، شقایق اصلانی، پدرام قره خانی، بیتا اتفاق، سما احمدی، سبا کریمیان، امیرعلی بنی هاشم، باران خسرو نژاد، مانی مصحفی، فریماه کیهانی، افرا فردافشاردر تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

 




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران