در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

30 نمایش در 10 سالن

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۳۰ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در هفته دوم مردادماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در اوایل دومین ماه از دومین فصل سال 97 هستند. پردیس تئاتر شهرزاد با 3 سالن از 7 نمایش میزبانی میکند و عمارت نوفل لوشاتو در دو سالن پذیرای 5 اجرا است. همچنان در این هفته نمایش‌هایی همچون «زخم‌های وحشتناک زمین بازی»، «مرگ بر مرگ»، «دینید اینچ» و... روزهای پایانی اجرای خود را سپری می‌کنند. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در هفته دوم مردادماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

7 نمایش در شهرزاد

نمایش«یک دقیقه و سیزده ثانیه» نوشته محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و به کارگردانی شهرام گیل آبادی ساعت 21 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش پانته آ بهرام، سیما تیرانداز، مینا دریس و لادن مستوفی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: کسی می تواند خودش را در یک دقیقه و سیزده ثانیه تعریف کند؟ اکسیر گمشده انسان " حرف " است. تئاتر یک دقیقه و سیزده ثانیه اثری از گروه  تئاتر ب نمایشی تعاملی است که سعی می کند فضا را برای همگرایی، پیوستگی و همراهی آماده کند. در این تئاتر فاصله بین صحنه و تماشاگر از بین می رود تا تماشاچی کنشگر در تعامل دو سویه اثر را به غایت برساند. بهای بلیط این نمایش 36000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«فلیک» نوشته آنی بیکر و به کارگردانی حسن معجونی ساعت 17، 19:30 و 22 در سالن 2 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین حسینیان، ستاره پسیانی (میهمان از گروه بازی)، برنا انصاری و نوید محمد زاده به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش آمده:سَم و رُز دختر و پسر جوانی هستند که مسئولیت نگهداری از یک سالن سینمای قدیمی به ‌نام «فلیک» به آنها سپرده شده است. سم نظافت‌چی و رز مسئول آپاراتخانه‌ی فلیک است. در این بین رابطه‌ی عشقیِ به نظر یکطرفه‌ای که بی‌شباهت به عشق‌های سینمایی نیست از سوی سَم نسبت به رز وجود دارد. با استخدام جوان دانشجو و عشقِ فیلمی به‌نام اَوری، بعنوان همکار سَم، اتفاقات جدیدی در روابط و سازوکارهایی که تا پیش از ورود او در فلیک جریان داشته می‌افتد. بهای بلیط این نمایش 40000، 45000 و  50000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش«آفتاب‌کاران و سایر کشاورزان سرزمین شرق میانه» به نویسندگی و کارگردانی پویا پیرحسینلو ساعت 18 و 21:30 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایشامیرعباس توفیقی، آرمین بشرویه، ندا جبرائیلی، امیر عباسیان، مرضیه سهراب، ‌ نفیسه زارع، پژمان یاوری و حامد جعفری‌کیا ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: بیم از ماورای مرگ، آن سرزمین نامکشوفی که از سرحدش هیچ مسافری برنمیگردد، شخص را حیران و ارادهی او را سست میکند (هملت، پرده سوم). جوایز این نمایش عبارتند از: متن برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، تقدیر بهترین نمایشنامه پنجمین جشنواره شهر، تقدیر بهترین کارگردانی پنجمین جشنواره شهر، تندیس بهترین بازیگر مرد  پنجمین جشنواره شهر، تندیس بهترین موسیقی  پنجمین جشنواره شهر و تقدیر هییت داوران برای گروه بازیگران کودک و نوجوان پنجمین جشنواره شهر. بهای بلیط این نمایش 30000 و 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش«دلاک‌ها» نوشته فرهادنقدعلی و کارگردانی شهرام عبدلی ساعت 21:30 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش بهرام ابراهیمی، عمار تفتی، جمشید صفری، علی عطایی حور، محمد باقر مرادی، مجتبی طباطبایی و شهرام عبدلی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: غلوم سیاه دسته‌ی مطربها سالها برای رسیدن به عشقش شیرین، دختر ابرام (رییس دسته) به هر کاری در این دسته تن داده است و حال درچند قدمی رسیدن به معشوق خود می باشد. شب حنا بندان غلوم، مصادف با کشته شدن دلاک مخصوص پادشاه شده و به دستور پادشاه چهل روز درِ گرمابه های شهر بسته است. بهای بلیط نمایش 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «رومرز» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی فریماه مسگرنیا ساعت 20:30 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش ساناز شاه علی، علی ریاحی، گلاره فعلی، مهیار کوچکی، رومینا آزادرضایی، معین کرمی، یاسمین فرخزا، سینا خوانساری و مرصاد فیضی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: چارلی معاون شهردار در مهمانی سالگرد ازدواج به گوش خودش شلیک کرده و مهمان ها که از دوستان صمیمی او هستند تلاش می کنند که برای حفظ آبرو وی از هم این قضیه را پنهان کنند و خود مسبب شروع شایعاتی جدید می‌شوند. بهای بلیط نمایش 21000 و 30000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی افشین واعظی ساعت 19 و 22 در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش مهسا اکبری، امید رضایی، سعید عظیمی، محمدرضا علیپور، مهسا غلامی، محمدرضا، حامد مقدسی، امید ملانوروزی و افشین واعظی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده:  من به دنیا اومدم، زندگی نکردم، میخوام بمیرم. بهای بلیط نمایش 30000 تومان است.

 

نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» نوشته جلال تهرانی و به کارگردانی شاهین صادقیان ساعت 20 در سالن 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش متین ستوده ایفای نقش می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: روایت زن عاشقی که خودش را گم کرده است. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.


3 نمایش جدید در تئاتر مستقل تهران

نمایش «شپش» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی ساعت 17 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش مینوشه آبگینه چی، احسان ابوالقاسم، بیتا اسکندرنژاد، پریسا بنی آدم، فرانک بهرامی، افسانه پرمر، محسن تمیزی، حسین حاتمی، مسعود حاتمی، مینا حسنلو، معصومه خدابنده لو، سپینود دلبرحساس، زینب دهقانی، علیرضا رشیدی، مرتضی سلیمی، سبحان صفری، آرمین طیب نعیمی، محمدحسین قاسمی، امید کریمی، داریوش منجزی، احمد نیک پور، فهیمه هرمزی و مرسده یحیایی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش آمده:کمدی «شپش»، قصه ی مردی مفلوک و کارمندی دون پایه است که قصد می کند در زندگی  پسر نابغه ی تازه بالغ اش، نقش مؤثر پدرانه داشته باشد، امّا سیر اتفاقات خیلی سطحی و کوچک، او را تا مرگ و نیستی پیش می برد. بهای بلیط این نمایش 30000 و 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «دیکتاتور عاشق» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود. در این نمایش  سوسن پرور، غزاله جزایری، حمیدرضا کاظمی پور، حامد نظامی اصل، لیلا حقانی، محمد حسین سیاهپوش، آرمان آشتیان، عارفه معماریان حسین سپهرنژاد، مجتبی مجیدی، بهزاد محسنی، نیما اولیایی و محمد سیاه پوش بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم یک گروه ارکستر از اردوگاه آشویتس به مخفیگاه فوق سری آدولف هیتلر اعزام می شوند تا در جشن ازدواج پیشوای آلمان و معشوقه اش اوا براون موسیقی بنوازند که با اجرای عملیات عجیبی روبرو می شوند. بهای بلیط این نمایش 40000 و 45000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «هیپولیت» نوشته اوریپید و به کارگردانی فرزاد امینی ساعت 21 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش عطیه بیات، رها سلیمانی، زهرا سوری، مونا سهراب حقیقت، بهرام عباسی فرد، عماد قرهی و نیایش نهاوندی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: هیپولیت تراژدی مردی است که خیال می‌کند نیکی و جوانمردی، راه سعادت است اما سرنوشتش راه به سوی دیگری می‌رود که آن چیزی نیست جز یک تقدیر سیاه. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

تئاتر باران؛ میزبان سه نمایش

نمایش «مردان مریخی زنان ونوسی» از 11 مرداد به نویسندگی و کارگردانی علی حسینی ساعت 19 در تئاتر باران اجرا می‌شود. در این نمایش امید مقدم، شهریار حیدری، آزاده شاه پسندزاده، رضا صادق، آرزو یاهوئیان، وحید محرابی، سحر هنرور، عزیز تبیان، سلاله ارغوان، میثم همایونی فرد، سحر ببران، مرتضی حسنلو، مریم اسکندری، محمدجواد محمدی، زهرا رئیس سادات و حسام اسماعیلی به اجرا می‌پردازند. در خلاصه آنمایش آمده:در زمانهای بسیار دور مردان از سیاره مریخ و زنان ازسیاره ونوس به زمین آمده اند. آنان سالها در کنار هم زندگی کردند و به مرور زمان از یاد بردند که از دو سیاره مختلف آمده اند و با هم تفاوت های زیادی دارند و این تفاوتهای آنهاست که آنها را به هم جذب می کند اما همین تفاوتها بوجود آورنده مشکلات است؛ مشکلاتی که امروزه در زندگی زناشویی زیاد دیده می شود.

 

نمایش «مرگ بر مرگ» نوشته رسول بانگین و به کارگردانی مهران سلگی ساعت 19 در تئاتر باران به صحنه می‌رود. در این نمایش فاطمه ورزنده، زکیه سیف، مهران سلگی، ریحانه اسمایلی، میثم رائیجی، احسان ثنایی و حنانه کاکاوند بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش که  اجرا شده در جشنواره 2017 highfest ارمنستان است؛ آمده: مرگ‌ بر‌مرگ ‌نمایشی با فضایی فرا واقع‌گرایانه و سورئال است که جهان موازی را به تصویر میکشد و به آن اشاره میکند که بعد از مرگ چه موضوعی دامن گیر انسان ها است. در این نمایش کارکتر های فرم با استفاده از المان های جذاب حرکت خود زجر های جهان موازی را به تصویر میکشند. و موضوع اصلی آن بین دو شخصیت بر سر بودن یا نبودن در این خلا بی انتها است. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان است.

 

نمایش«بوتولیسم» به نویسندگی نوشین تبریزی و کارگردانی سیما تیرانداز ساعت 21 در تئاتر باران به صحنه می‌رود. در این نمایش ایمان بابایی، نیلوفر بیانی، علی بیکی، آرمین پور اسمعیل، مارال جمال پناه، شهاب حیدری، محمد امین رحیمی، فرزانه رسولی، رمیصا صمدی، رضا قائدی فر، کسری قائم مقامی، بهداد قادری، کیمیا کرمی، بهزاد کریمی، شیما ملکی، پیام میر مصطفی و کوشا نشتایی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده:آدمهای مجازی، عشق‌های مجازی، خنده‌های مجازی، اشک‌های مجازی. در مجاز زندگی می‌کنیم و در واقعیت تنها می‌مانیم. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

 

عمارت نوفل لوشاتو؛ 5 نمایش

نمایش«خانه نم زده» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی شادی اسدپور ساعت 21:30 در سالن دو عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش راد پورجبار، نیلوفر شهفری، رهام بیگلو، سیمین عسگری و شاهین اسماعیلی ایقای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خانه نم زده، یه قصه آشناس! قصه من ،قصه تو، قصه خونه های نم زده هممونه، مراقب خونه هاتون باشین که نم نزنه یه موقع! همیشه اون بیرون یه نفر هست که به سراغتون میاد! مراقب دلاتون باشین نم نزنه یه موقع! بهای بلیط این نمایش 35000 تومان در نظر گرفته شده است.


نمایش«ضیافت شبانه‌ای برای شبنم» نوشته مریم تاجیک و روزبه روحی‌پور و به کارگردانی روزبه روحی‌پور ساعت 21:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش که با احترام و نگاهی آزاد به «ضیافت» مسعود کیمیایی است؛ ریحانه سلامت، فربدفرهنگ، هدیه رضایی، گل ناز عباسی، علی توانگری، گلبرگ بقایی، سید پویا بیکى، محمدرضا جمال، متین نظری و ساغر مسعودی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: شیرین بعد سالها امشب کافه ماه طاووس را تعطیل می‌کند و تدارک یک ضیافت شبانه را داده است و تعدادی از همکلاسی های دوره دانشگاه خود را دعوت کرده است. همه می‌آیند جز شبنم بهای بلیط نمایش 35000 و 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «جلوی تئاترشهر» نوشته سلمان علی قارداشی و به کارگردانی محمدحسین اسلامی ساعت 21 در سالن 2 عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش محمد طاهری راد، محسن خامه چیان، هلیا امامی آل آقا، ساجده ملاکی، مریم مصباح و پویا کشاورز بازی می‌کنند. در این نمایش بخشی از اشعار و نثر نمایشنامه از «سهراب کشی» بهرام بیضایی، منظومه سیاوش کسرایی و «هملت» شکسپیر اقتباس شده است. در خلاصه نمایش آمده: بعضی وقتا که میام جلوی تئاتر شهر به این فکر می‌کنم چقدر پشت این سکوت‌ها، چقدر پشت این نگاه‌ها قصه هست. چقدر حرف. از زمین و زمان. کاش هر روز یه نفر بلند بلند قصه تعریف می‌کرد. شاید وقتی چرتکه بندازیم با خودمون بگیم: «اِاِاِاِاِ می‌دونی چقدر قصه می‌شه؟ می‌دونی چقدر طول می‌کشه؟» شایدم نه، شایدم خیلی از قصه هامون شبیه هم باشه، شاید هم خیلی مثل هم هستیم. بالاخره هم شهری و هم تقدیر و ... که هستیم! نیستیم؟ بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «عروس دریایی» به نویسندگی و کارگردانی محسن ستوده ساعت 19:15 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش روژان آریا‌منش، ‌ مریم کیان‌پیشه، سجاد شکورنیا، محسن ستوده، پگاه الله‌وردی‌زاده، احسان فروزش، تیما تقى زاده و شقایق مهدی‌پور ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان زندگى یک پدر و دو دخترش که در روستایى زندگى میکنند و با وررود یک خواستگار سمج اتفاقات غیرمنتظره اى برایشان رقم میخورد و پرده از رازهایى برداشته مى شود. بهای بلیط نمایش 25000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «بلوری‌ها» نوشته فرهادنقدعلی و به کارگردانی مریم باقری ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش محمد هادى عطایى، ایمان اشراقى، مهرخ افضلى و وحید نفر بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: روایت زندگی ۴ نفر در محله ای قدیمی. بهای بلیط این نمایش 30000، 40000 و 50000 تومان تعیین شده است.

 

دو نمایش متفاوت در عمارت روبه‌رو

نمایش«دینید اینچ» به نویسندگی و کارگردانی فریبرز کریمی ساعت 18:30 در عمارت روبه‌رو به صحنه می‌رود. در خلاصه نمایش آمده: می‌توانی جایی برای زندگی انتخاب کنی که همه‌ی آدم‌ها ویژگی‌های یکسان داشته باشند. مثلا هم قد باشند. بهای بلیط این نمایش 20000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «اولئانا» نوشته دیوید ممت و به کارگردانی امید دوستی ساعت 20:30 در عمارت روبه‌رو اجرا می‌شود. در این نمایش آیدا رشدی و میثم کوچک ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مرد یا زن، حق با چه کسی است؟ بهای بلیط نمایش 20000 تومان است.

 

 مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش«دختر یانکی» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی روزبه شفیعی ساعت 20 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش امیررضا نظری، فریناز نسرین و روزبه شفیعی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دو روزنامه نگار جوان در آپارتمانی کار و زندگی می‌کنند، که ورود دختری به آپارتمان آنها زندگی این دو نفر را دچار تغییراتی می‌کند. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان است.

 

نمایش«زخم‌های وحشتناک زمین بازی» نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی علی منصوری ساعت 21 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دوستی و عشق پرفراز و نشیب یک دختر و پسر از ۸ تا ۳۸ سالگی. عشقی که شبیه هیچ عشقی نیست یا مثل هر عشق دیگر پر از زخم و جراحت است. بهای بلیط نمایش 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «روز بیست‌ویکم» به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی ساعت 18 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. در این نمایش  ایوب آقاخانی، سولماز غنی، سروش طاهری، بهرام سروری نژاد، رویا فلاحی، محمدرضا قلمبر، پویان یحیی پور، پریسا خواجه دهی، نگین فیروزمنش و یاسمن تبریزی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در بحبوحه شلوغی‌ها و درگیری های شهریور ۱۳۲۰ در ایران مردم دچار قحطی شده اند. مرگ فرماندار شهر، آشوب و بلوایی بین کنسول روس، روحانی و معلم شهر و نظمیه چی راه می‌اندازد که هم زمان با عاشقانه ای، داستان پیچیده تر می‌شود. بهای بلیط نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

 

اعتقاد در تماشاخانه دا

نمایش «اعتقاد» به نویسندگی و کارگردانی مانی مهدی‌پور ساعت 20:30 در تماشاخانه دا اجرا می‌شود. در این نمایش تقی آزموده، آوا فیروزی، مبینا امین دهقان، رومینا پناهی، ساغر اسماعیلی، حسین نیازی، جواد اسلامی، علی رضا دنیا دیده و مانی مهدی پور بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان در یک مکانی‌ست که هیچ جایی نیست، مردم با رقص آشنایی دارند اما یک نفر برای اعتقادش نمی‌رقصد. مردم سعی دارند او را با رقص اخت دهند اما او قیام می‌کند و قیامش به پیروزی می‌رسد. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

تناسخ در تماشاخانه پالیز

نمایش «تناسخ 3 تا 35 تومن» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی نبویان ساعت 20 در تماشاخانه پالیز به صحنه می‌رود. در این نمایش هومن حاجی عبداللهی و بهار نوروزپور و هدایت هاشمی، کمند امیرسلیمانی، رویا میرعلمی، بهارکاتوزی، بهاره رهنما، بهادر مالکی و بهرام افشاری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خداوند فرموده که هر موجودی فقط یک بار حق زندگی دارد و تناسخ خیالبافیست. با اجازه حضرت باریتعالی می‌خواهیم حدود یک ساعت خیال ببافیم. بهای بلیط نمایش 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «رازبقا» به نویسندگی على نورانى، سهیل کرمیار، امیر نجفى و تمامى بازیگران و کارگردانی صالح علوی‌زاده در سالن 2 تماشاخانه پالیز اجرا می‌شود. در این نمایش آذین آرمون، مهدى آذربخش، امیرحسین آینه ورزانى، کیمیا الوانى، على پسیان، مصطفى پوریوسف، على چاقوچى، سام دادخواه، رضا دشتکى، شایان دیلمقانى، پگاه زارعیان، امید سلیمى، تارا صلاحى، فاطمه عباسى، محمد عبدالوند، فرزین فولاد پنجه، دنا فیروزیا، آرمیتا قبادى، مریم قاسمى، هدیه کازرونى، محمد گل‌محمدنیا، پانیذ محمدى، کیوان محمدى، پویان محمودى، على میرى، بنیامین میلان، سمیرا نجارى، عرفان نظریان پور، نریمان نیک نژاد و ترانه یوسفى بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: آیا ما همان چیزی هستیم که از آن فرار میکنیم؟ بهای بلیط نمایش 30000 تعیین شده است.

 

نمایش «آهواره» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می‌رود. در این نمایش علی باقری، نگار جواهریان، الهام کردا و محمد ولی زادگان به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش آمده: آهواره روایت ۴ انسان است که سالها پیش مرده اند و حالا قصد دارند با کمک یک آیین به زندگی برگردند. بهای بلیط نمایش 40000 تومان می‌باشد.

 

تماشاخانه شانو و دو نمایش

نمایش «همسرایان» به نویسندگی  مهران عشریه و با طراحی و کارگردانی میلاد کرباسی ساعت 21 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش ساره ارجمند، حسام باریکانی، مریم حاج‌محمدی، آیلین حاجی‌زاده، حسین حیاتی، رضا دشتکی، حنانه رسولی وثوق، سمانه رسولی وثوق، سهیل شاهی‌بیک، فرانک شریفیان، لنا شدادزاده، مهران عشریه، محمدعلی فرازی، جواد کارگر، طناز کلانتریان، شایان معماری، مهتاب نورزاده، نگین وکیلی و ترانه یوسفی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش که نگاهی آزاد به مده‌آ اوریپید دارد؛ آمده: همسرایان داستان زنی را نقل میکند که در راه انتقام از خیانتِ شوهرش، دو پسرش را کشته، در حالی که عده‌ای شاهد و مترحم این رویداد بوده اند. در واقع، ترحمِ بی‌جای آن‌هاست که سبب رخ ‌دادنِ این ماجرا شده و سپس همۀ شاهدان در سالنِ شهر گرد هم آمده‌ و در پیِ متقاعد کردن مسندنشینان، مؤاخذه شده و از خود دفاع می‌کنند. آن‌ها هرشب ماجرا را به تصویر می‌کشند تا در این فرصت راه نجاتی پیدا کنند و خود را از تاریکیِ درونیِ خود و جامعه رها سازند. بهای بلیط نمایش 25000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «بلبشو» نوشته داریو فو و به کارگردانی میثم مرادی و آرش شیرعلی ساعت 19:30 در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود. در این نمایش سید مهدی رحیمی، پیمان محسنی، رها آرشید، مروارید امانی، آرزو تاج نیا، میثم مرادی و احمد رضا رادمهر ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه این نمایش که برداشتی آزاد از کتاب «کمدی‌های داریوفو» ترجمه جمشید کاویانی است؛ آمده: آدم به پلیس جواب پس بده خیلی بهتر از اینه که مورد بازجویی زنش قرار بگیره. بهای بلیط نمایش 20000 تومان است. 

 

دو نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم 

نمایش «سیندرلا» نوشته هادی حوری و به کارگردانی سعید داخ ساعت 19:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش نگین ابراهیمی، ساناز اقتصاد راد، عاطفه جلالی، درسا حکیم الهی، شیوا خادمیان، پردیس رفیعی، امیر رئیسیان، مریم سعیدی، نوش افرین طوسی، ندا فرج پور، مهسا قریشی، مهسا کاهه، آوا منصوری و علیرضا میرزا محمدعلی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: افسانه‌ی سیندرلا که در دنیای امروز اتفاق می‌افتد. بهای بلیط نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «سرزمین تهی سران» به نویسندگی و کارگردانی روزبه اختری ساعت 21:15 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود. در این نمایش بابک قادری، زکیه سیف، نسترن ابراهیم زاده، نگین ابراهیمی، دانیال چاووشی، یوسف محوی، عارف علوی، معصومه عباد پور، امیر حسین زمانی، مازیار مهرگان و روزبه اختری به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه نمایش که اقتباسی آزاد از نمایشنامه کله پوک ها اثر نیل سایمون است؛ آمده: معلمی به دعوت یکی از اهالی روستا برای تدریس وارد آنجا می شود و متوجه می شود تمامی اهالی روستا دچار نفرین شده اند و حالا در تلاش است تا این نفرین را باطل کند. بهای بلیط نمایش 30000 تومان تعیین شده است.

 




نظرات کاربران